IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ситроен Ксара/Citroen Xsara

+ Достатъчно пространство в купето, мощни и култивирани дизели, комфортен автомобил- Критично пътно поведение при каране близо до лимита, голям кръг на обръщане, меки седалки, високи разходи

Ситроен Ксара/Citroen Xsara
История на модела
 
9/97 Представяне на модела, хеч-бек лимузина с 5 врати2/98 Представяне на купе-версията с 3 врати и нови бензинови мотори4/98 Представяне на комбито7/99 Нов 2.0 литров HDI комън-рейл дизел с 90 к.с.11/00 Преработка на модела и нови мотори11/04 Смяна на модела с С4От Ситроен се очакват своеволни и ексцентрични автомобили, а Ксарата е прекалено нормална. 
Има автомобили, които се търгуват далеч под реалната си стойност на пазара втора ръка. Като Ксарата например, към която може да бъде отправен един единствен упрек: За Ситроен е прекалено нормална. Отвън, както и отвътре доминира гледната точка на  концерна PSA, индивидуалистите са прецакани.Големите серии, разбира се имат своите предимства. Ксарата заслужава доверие, предлага богат избор от двигатели, както и варианти на каросерия от 3-врати Coupe, през 5 врати хеч-бек, до просторното комби. При което пространството е голямо, но седалките са някак малки и меки, не дават нужната опора на по-едри шофьори. Меко е и возенето: при отнемане на газта в тесни завои задницата може да поднесе. Ниските цени на автомобила втора ръка правят всяка Ксара препоръчителна. Особено любим е модерният , икономичен HDI дизел мотор.  
Най-често срещани повреди:
 
Мотор: Прегорели гарнитури на главата, следствие на дефектни термостати, неуплътнени водни съединения. Някои дефекти при дизела (01 г.)
Прегаряне на гърнетата до 2000 г.
Електрика: празни акумулатори, без видима причина, смущения в мениджмънта на мотора (дизел 00-01 г.г.), дефектни ел. стъкла (01-02 г.г.).
Спирачки: ръжда (98г.) 2000г. обратно повикване в сервизите, поради възможен отказ на спирачния усилвател
 
0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Тошко ( преди 15 години )
    От както купих Ксаричката се родих.Никакав проблем!Стабилна ,комфортна,представителна кола,с двигател който пее на дълъг път.Направо 'къкла'!Е, дизелът стана по-скъп от бензина,но пък затова гори 7л/100 максимум извън градско и 8 л в града.Бабите ми трудно влизат ,но малко гимнастика винаги е полезна,но пък и не ги возе всеки ден.Недостатъка за поднасянето е верен и няма ABS.Airbacka създаде проблем ,но вижте кантара под седалката на шофьора както и куплунга.Там е главно проблема.
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Lacho ( преди 15 години )
    Живея в Жеравна, селото е с кълдаръмена настилка. Преди да си купя ксара,/преди година/ карах Лада нива.И сега нямам проблеми. А къщата ми е в кая на селото до гората с 35-40м. денивилация. Много съм доволен, горещо я препоръчвам!
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Денис ( преди 15 години )
    Коли4ката си е много сносна даже,нищо 4е не я оценяват добре, карам си я и не ми пука .Нормална колица си е , седалките са екстра, не съм забелязал да има 4ак толкова голям радиус на завиване.Намбар уан тва е. :)
  • #2
    11 rate up comment 2 rate down comment
    tokopan ( преди 16 години )
    Притежавам такава от една година и мога да потвърдя както мнението за неудобни седалки и голям радиус на завиване, така и отличната возия и удобство при дълъг път. Също така и добрата аеродинамика, защото не цапа задното стъкло при кално време.
  • #1
    29 rate up comment 4 rate down comment
    Вн ( преди 16 години )
    Колата е наистина една от най сполучливите, но и най - неоценената, за класа, екстрите и ВОЗЕНЕТО!!! цената и е малка, това е добре защото повече хора ще могат да си я позволят...