fallback

Ситроен Ксара/Citroen Xsara

+ Достатъчно пространство в купето, мощни и култивирани дизели, комфортен автомобил- Критично пътно поведение при каране близо до лимита, голям кръг на обръщане, меки седалки, високи разходи

История на модела 9/97 Представяне на модела, хеч-бек лимузина с 5 врати2/98 Представяне на купе-версията с 3 врати и нови бензинови мотори4/98 Представяне на комбито7/99 Нов 2.0 литров HDI комън-рейл дизел с 90 к.с.11/00 Преработка на модела и нови мотори11/04 Смяна на модела с С4От Ситроен се очакват своеволни и ексцентрични автомобили, а Ксарата е прекалено нормална. Има автомобили, които се търгуват далеч под реалната си стойност на пазара втора ръка. Като Ксарата например, към която може да бъде отправен един единствен упрек: За Ситроен е прекалено нормална. Отвън, както и отвътре доминира гледната точка на  концерна PSA, индивидуалистите са прецакани.Големите серии, разбира се имат своите предимства. Ксарата заслужава доверие, предлага богат избор от двигатели, както и варианти на каросерия от 3-врати Coupe, през 5 врати хеч-бек, до просторното комби. При което пространството е голямо, но седалките са някак малки и меки, не дават нужната опора на по-едри шофьори. Меко е и возенето: при отнемане на газта в тесни завои задницата може да поднесе. Ниските цени на автомобила втора ръка правят всяка Ксара препоръчителна. Особено любим е модерният , икономичен HDI дизел мотор.  Най-често срещани повреди: Мотор: Прегорели гарнитури на главата, следствие на дефектни термостати, неуплътнени водни съединения. Някои дефекти при дизела (01 г.)Прегаряне на гърнетата до 2000 г.Електрика: празни акумулатори, без видима причина, смущения в мениджмънта на мотора (дизел 00-01 г.г.), дефектни ел. стъкла (01-02 г.г.).Спирачки: ръжда (98г.) 2000г. обратно повикване в сервизите, поради възможен отказ на спирачния усилвател 
Тагове:
fallback
  • #26
    Petq ( преди 3 месеца )
    Здравейте трябва ми задно стъкло за ситроен ксара 2.0 hdi.
  • #25
    Martin ( преди 4 години )
    Imam sitroen ksara moje li nqkoi da mi kaje kakav moje da e problema che neiska da zapali ima gorivo vav kolata kolata e 1.8 benzin
  • #24
    Martin ( преди 4 години )
    Imam sitroen ksara moje li nqkoi da mi kaje kakav moje da e problema che neiska da zapali ima gorivo vav kolata kolata e 1.8 benzin
  • #23
    Веселин ( преди 6 години )
    След сменени 4 различни германски автомобила,се родих с ксарата.Комфортна возия,евтини части,рядко се разваля и то дреболии,не гние ама въобще,огромно е комбито-2 перални побира с кеф.Митовете за френските автомобили отидоха в коша за мен.
  • #22
    пацата ( преди 8 години )
    ситроен ксара е много добра кола имал съм какви ли не коли но ксарата е перфектна 1,4 бензин комби супер работа върши икономична здрава супер е и зависи как си я пазиш
  • #21
    nakata ( преди 8 години )
    Shtoto nerazbirash ot koli zatova..vzemi si karuca !
  • #20
    иванчо ( преди 9 години )
    Много правилно разсъждаваш.
  • #19
    иванчо ( преди 9 години )
    Аз лично никога повече няма да си купя френска кола,ама никогааааааааааааааааааа
  • #18
    иванчо ( преди 9 години )
    Колата е ксара 2003 комби 2,0 hdi.Една камара ел. проблеми.Бравата на шофирската врата беше износена-120лв нова защото пищи постоняно за отоврена врата,дългите светлини се изключват,кабела за отваряне на багажника прекъснат,едното ел стъкло слиза само на по 5 см и така нататък.2,0 HDI e икономичен но доста флегматичен двигател( ЕГР е премахнат) Задния мост е торсион( адски лоша идея ) ремонта е доста скъп а иглените му лагери се износват доста бързо.Препоръчвам да си изберете фокус.
  • #17
    Господин Никой ( преди 12 години )
    Имам Ксара 1,4 75кс от 2 години и само вижте какво съм правил и сами си правете изводите кой живее в сервиза.Съединител, спукан блок на двигателя, климатик, заден мост, стартер, сега и предния мост правя. Това е без да смятам други чаркове като ремъци, филтри и т.н.Един съвет от мен. Никога ама НИКОГА не се прецаквайте да си купите френска кола особено ситроен Ксара.
fallback
Последни