fallback

BMW 7-Series с разход 2,1 л/100 км постави началото на нов бранд

Хибридната лимузина е първата от гамата iPerformance на баварците

BMW взе решение да отдели всички свои модели с хибридни агрегати, чиито батерии могат да се зареждат от електрическата мрежа, в отделен бранд – iPerformance. Първият автомобил в него е хибридна версия на седана 7-Series, която ще дебютира пред публика на автосалона в Женева.В силовия агрегат на BMW 740e iPerformance влизат 2,0-литров бензинов турбо двигател с 258 к.с., електромотор със 113 к.с., който е събран в един модул с 8-степенна автоматична скоростна кутия, както и батерии с капацитет 9,2 кВт/ч. Общата мощност достига 326 к.с. и 500 Нм.От 0 до 100 км/ч хибридната лимузина ускорява за 5,6 секунди, а заявеният от производителя среден разход на гориво е 2,1 л/100 км. Нивото на вредни емисии СО2 е 49 г/км. Само на електричество седанът може да измине около 40 км.За тази модификация е достъпна и системата за задвижване на четирите колела xDrive, като с нея машината ускорява от място до 100 км/ч за 5,5 секунди. Разходът на гориво на версията с 4х4 е малко по-висок – 2,3 л/100 км. От BMW допълват, че xDrive работи както при включен двигател с вътрешно горене, така и при работа само на електричество.В стандартното оборудване на 740e iPerformance влизат светодиодни главни фарове, интерактивен ключ с дисплей, мултимедийна система с навигация и възможност за управление с жестове, безкабелно зареждане на мобилни устройства, както и система за стартиране на климатика от разстояние.Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series iperformance
fallback
  • #14
    Не е хубава ( преди 8 години )
    Не я карат много...
  • #13
    лобиста ( преди 8 години )
    Мога да се хвана с вески на бас, че в САЩ няма да го обявят този разход! Там ще напишат възможен разход или минимален разход. Откакто осъдиха Мерцедес за лъжливите си разходи, които никой в абсолютно никакви идеални условия не може да постигне (доказаха го), то производителите много внимават там какво обявяват. В Европа, естествено правилата се диктуват от определени кръгове и лобита. Немското автомобилно лоби явно е най-силно и разрешава да се дават подобни измислени данни! До кога ще търпим!
  • #12
    primorack ( преди 8 години )
    Това са реални резултати. Просто са при перфектни условия, каквито нямаме в ежедневието си.
  • #11
    х ( преди 8 години )
    На някого от вас колеги, колата му случайно да гори колкото дава производителя и?Няма ли най-после, някоя институция да задължи автопроизводителите да обявяват реални стойности.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе далаверата от хибрида е задръстванията в града и също че при спиране успява да върне част от енергията в батерията, ама чак пък 2/100 разход за такава подводница не ми се вярва.
  • #9
    Бараков ( преди 8 години )
    2/100? Тея да ги разправят на дедовия си.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Велика са! Това е истината за баварците.
  • #7
    Един там ( преди 8 години )
    Не че е от най-голяма важност, ама 258+113, не дава 326..Или на мен математиката ми бяга...
  • #6
    Аналонимен 2 ( преди 8 години )
    Приус със 130 дава 9-ка по същия маршрут. Пълни глупости са тия лабораторни разходи!
  • #5
    Аналонимен ( преди 8 години )
    Качваш се в София, пълниш на изхода на София догоре и газ по магистралата със 130 км/ч до Бургас. Там обръщащ и се връщаш обратно пак със 130. На входа на София пълниш и смяташ. Под 12 на сто няма да е!
fallback
Последни