fallback

BMW 7-Series с разход 2,1 л/100 км постави началото на нов бранд

Хибридната лимузина е първата от гамата iPerformance на баварците

BMW взе решение да отдели всички свои модели с хибридни агрегати, чиито батерии могат да се зареждат от електрическата мрежа, в отделен бранд – iPerformance. Първият автомобил в него е хибридна версия на седана 7-Series, която ще дебютира пред публика на автосалона в Женева.В силовия агрегат на BMW 740e iPerformance влизат 2,0-литров бензинов турбо двигател с 258 к.с., електромотор със 113 к.с., който е събран в един модул с 8-степенна автоматична скоростна кутия, както и батерии с капацитет 9,2 кВт/ч. Общата мощност достига 326 к.с. и 500 Нм.От 0 до 100 км/ч хибридната лимузина ускорява за 5,6 секунди, а заявеният от производителя среден разход на гориво е 2,1 л/100 км. Нивото на вредни емисии СО2 е 49 г/км. Само на електричество седанът може да измине около 40 км.За тази модификация е достъпна и системата за задвижване на четирите колела xDrive, като с нея машината ускорява от място до 100 км/ч за 5,5 секунди. Разходът на гориво на версията с 4х4 е малко по-висок – 2,3 л/100 км. От BMW допълват, че xDrive работи както при включен двигател с вътрешно горене, така и при работа само на електричество.В стандартното оборудване на 740e iPerformance влизат светодиодни главни фарове, интерактивен ключ с дисплей, мултимедийна система с навигация и възможност за управление с жестове, безкабелно зареждане на мобилни устройства, както и система за стартиране на климатика от разстояние.Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series iperformance
fallback
  • #24
    Ime ( преди 8 години )
    Т.е. загуба на мощност в общата схема...
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    Знаете ли защо лъжат с разхода всички производители. Защото хората са глупави. Дори да знае че е лъжа, той ще го купи зашото казано така му изнася повече. Както след Дизелгейт не намаляха продажбите, както и в България купуваме коли с връщани километри само защото са на по-малко, въпреки че знаем че са връшани. Поради тази причина всички лъжат защото работи и носи продажби. Така че преди да обвинявате някой помислете кой е виновен
  • #22
    !!! ( преди 8 години )
    Кви загуби ве. Ей не се научихте. Просто двг-то и ел. Мотора имат максимална мощност по различно време, а и батерията не може да осигури максималната мощност на електромотора. Слагат по мощен електромотор за да има висок въртящ момент при тръгване когато не работи двг. Второ за да има добра регенерираща мощност при ниски скорости.
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    2 на 100?? мошеници!!
  • #20
    Ime ( преди 8 години )
    Трифорс принципно е така, но като сложиш разликата в разхода съотношено към разликата в цената на хибридният и нормалният...накъде ще се наклонят везните? После мини само на електричество 40 км нощно време с включен климатик и радио...Доста ме съмнява да успееш, а зимата в България се излиза редовно по тъмно...Един там- правилно смяташ, но при два двигателя в един автомобил мощноста се изчислява по различен начин, явно има загуби.
  • #19
    анонимен ( преди 8 години )
    Колкото Приус гори 2/100, толкова и това ще гори...само по форумите
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре де вместо да лъжат като *** спокойно могат да кажат 5 на 100.Ще е колкото тойота приус с тая разлика,че това е почти двойно по-мощен автомобил а също така и доста по-голям и тежък.Може би действително харчи 2 на 100 ако караш с 1500 оборота без климатик със затворени стъкла по леко нанадолнище бавничко.А да и с попътен вятър.
  • #17
    инженер ( преди 8 години )
    Ей всеки път едни и същи глупости в коментарите. Не се научихте че плъг-ин хибрида му се засича разхода с предварително заредена батерия от контакта. При това условия е нормално да даде 2/100. Но след като свърши батерията ще скочи на 10 както нормален двигател.
  • #16
    лобиста ( преди 8 години )
    В изследването Кой с колко лъже за разхода на гориво? отличници естествено са немската света троица:1. БМВ2. Ауди3. МБХората са го доказали и поредните лъжи са само за тези, които сляпо вярват в пропагандата.А между другото това БМВ ако гори по-малко от 10/100 бензин средно ще си отрежа глават и ще е ритам до дома! Ауто Билд тестваха БМВ и3 и и8 за разхода им на гориво. и3 харчи вместо 2/100 6,5 а и8 вместо 3/100 над 9. Толкова за хибридите им. Всеки да си направи изводите!
  • #15
    Triforce ( преди 8 години )
    Засичал съм BMW E39 автоматик 525 дизел, че ако по книжка го дават с възможен разход 10,7 до 11,2 (според оборудването) да го докарвам до 11.6. Поне по борд компютър. Но как съм карал като баба, не е истина. И това в малък град. В големият е пълен абсурд!Но по-важното е, че вечер ако си заредя колата с ток за 1 лев, другият ден ще имам разход (примерно за 30 км. в града) от 2-3/100, а не от 8/100, което са 5-6 лева, а не 1 лев. Мен ме устройва като идея.
fallback
Последни