IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Стари модели на Toyota се прибират в сервиза

Японците стартират сервизна акция на коли от 2003 до 2006 година

Стари модели на Toyota се прибират в сервиза

Стари модели на Toyota се прибират в сервиза
Снимка: Toyota

Близо 320 000 стари модела на Toyota ще трябва да посетят сервизите в САЩ, съобщава Управлението по безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA).

Това са всъдеходи, произведени между 2003 и 2006 година, при които е открит проблем със страничните въздушни възглавници. Посочва се, че въпросните еърбеци могат да се задействат без причина, което от своя страна да доведе до наранявания на хората в автомобила.

Изтеглянето засяга моделите Land Cruiser (2003 - 2006), 4Runner (2004 - 2006), Tundra и Sequoia (2005 - 2006), както и Lexus LX 470 и GX 470 (2004 - 2006).

На тези модели ще бъде поставен нов модул за управление на въздушните възглавници. Ремонтите ще бъдат за сметка на
Toyota, като собствениците на засегнати коли ще бъдат уведомени чрез препоръчано писмо, се казва в съобщението.

Тагове: NHTSA
0 от 500
  • #4
    28 rate up comment 8 rate down comment
    факти ( преди 9 години )
    Немските мошеници на новите си коли не правят сервизни акции с доказани дефекти, а японеча прави акции на 13 годизни автомобили, излезли извън гаранция преди много години. Усещате ли каква огромна разлика има между почтенността на японците и маменето на немците. Това са хора от 2 различни свята. Едните имат чест и достойнство, а другите афинитет към печалбата със всякакви средства - лъжа, манипулация, измама, пропаганда, подкупи и т.н. Едните уважават клиента, а другите не. Безпорен факт!
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Japanese Guy ( преди 9 години )
    A vii bulgarite zasto nyamate aftomobilostroene?Ot nekadurnost ili prostotiya!?
  • #2
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Правят го защото NHTSA ще им скъсат разни работи от глоби.Ако толкова ги беше грижа за клиентите щяха да правят по качествени коли.Няма такава абсурдна марка коиято да няма модел без животозастрашаващи проблеми.Клиентите им ясно какви са - заблудени хорица, които се връзват на градски легенди и нямат вкус към автомобилите.
  • #1
    25 rate up comment 14 rate down comment
    а7 ( преди 9 години )
    От тази сервизна акция може да си извадиш няколко извода: - ангажименти за изразяване на сигурност;- почтеност;- професионално поведение;- да повиши степента на доверие и т.н и т.нНе се много производителите на коли, които следват тези правила.