IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Maserati вади пълна гама хибриди

Първият вероятно ще бъде всъдеходът Levante

Maserati вади пълна гама хибриди

Maserati загатна за пускането на пълна гама хибриди до 2020
Maserati ще предложи хибридно задвижване за всички свои бъдещи модели, пише Autocar. Изключение ще бъде единствено спорният Alfieri.

Очаква се, че първият хибриден автомобил ще е всъдеходът Levante, който трябва да се появи на пазара през 2017. Моделът ще бъде последван от хибридни версии на Quattroporte, Ghibli, GranTurismo и GranCabrio, като те официално ще бъдат представени най-рано през 2020 година.

"Ние трябва да постигнем успех с нашите хибриди - просто е. В страните, където изискванията за емисиите са строги, очакваме добри резултати. Разбира се, всичко опира до желанието на клиентите. Ще се стремим да електрифицираме напълно нашите автомобили, но само ако това може да бъде постигнато без загуба на удоволствието от шофирането", споделя главният мениджър на фирмата Джулио Пасторе.

Друга цел на Maserati е достигнато на 75 000 продажби годишно до 2018 година, като този рекорд се очаква да бъде поставен благодарение на Levante, тъй като моделът е разположен в разрастващия се сегмент на кросовърите.

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    БОШ са е купили технологията от Фиат. какви манипулации те гонят
  • #13
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя последния е голям професор . ПЪРВИЯТ в света двигател по системата на Комоп Рейл е на Алфа 156 1.9 JTD от 1996 г стига писахте глупости с разни японци и не знам си кой . А БОШ чрез манипулация успяват та отмъкват технологията на Фиат . Но все още правата за дюзите са на Фият .Затова този мотор на Фиат и най добрият в света . Вижте статискиките на БМВ Мерцедес РСА всички с проблем в дюзите .Вярно че ви е яд на Фат но това е реалността
  • #12
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    а между другото кажи колко успешни хибрида имат фиат че почнаха и на мазератитата да ги слагат? кажи само един за да ти повярваме! а за коман рейла прочете ли кой първи го внедрява в производството и на прантика в автомобилите или да ти го повторя? японците са. написано ти е. чети! и при хибридите са те или ще отречеш? я кажи кой първи разработва и прави масовото производство на хибриди! кажи щом толкова си знаещ!
  • #11
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само допълних цитираната по долу статия, за да не остават уважаемите читатели с погрешно впечатление. Ако не беше фиат, навярно все още щяхте да карате помпа дюза.И между другото. Александър Бел, всъщност не е откривателя на телефона, но се води той.
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Common rail двигатели са били използвани и в морския и железопътния транспорт за известно време. Cooper-Bessemer GN-8 (около 1942 г.) е пример за хидравлично задвижван Common rail дизел. Двигателите Doxford (противопоставящи бутални тежки морски двигатели) използват Common rail система (1921 г. 1980 г.). Чрез мултицилиндрова бутална горивна помпа се генерира налягане на горивото от около 600 бара.
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Модерните Common rail системи работят на същия принцип, като този от 1995 г. блокът за управление на двигателя (ECU) отваря всеки инжектор по електронен, а не по механичен път. Това е широко тествано от Изследователкия център на Fiat. След научноизследователската и развойна дейност от групата Fiat, немската компания Bosch купува технологията. Немците я развиват и усъвършенстват, за да се може да се приложи в масовото производство. Продажбата се оказа тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказа изключително печеливша. Но Fiat нямат друг избор, тъй като в този момент компанията се намира в лошо финансово състояние. Първият пътнически автомобил, който използва Common rail система е от 1997 г. и е Alfa Romeo 156 2.4 JTD, а по-късно същата година Mercedes-Benz C 220 CDI.
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А и те талянците успешни хибриди нямат все още. От къде ще вземат такива за всички модели на Мазерати? Въпрос с повишена трудност ми се струва!Да предположим, че са успели да направят хибрид. Кажи ми как може да направят за първи път хибрид и той да е толкова успешен и добър, че да е конКУРент на тези, които се продават от 20 г. и са се доказали? Как става номера? Или са тръгнали по пътя на немците и си мислят, че като сложиш един ел. двигател + батерия и хоп хибрида е готов. Не става така...
  • #7
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така, че само в мечтите ти Фиат са разработили и внедрили комън рейл системата.
  • #6
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първото успешно използване в производството на автомобили започна в Япония от средата на 1990. Д-р Shohei Itoh и Масахико Miyaki на Denso Corporation, един японски производител на автомобилни части, разработена общата система за гориво на релсите на тежкотоварните превозни средства и да го превърнат в практическа употреба на тяхна ECD-U2 комън-рейл система, монтирана на камион Hino Rising Ranger и продадени за общо ползване през 1995 г.
  • #5
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    История [редактиране]Общата система за гориво на железопътния транспорт на Volvo двигателОбщата железопътна система Прототипът е разработен в края на 1960 от Робърт Huber от Швейцария и технологията доразвита от д-р Марко Ganser в Швейцарския федерален технологичен институт в Цюрих, по-късно от Ganser-Hydromag AG (est.1995) в Ober