IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW тушира Дизелгейт с 20 нови електромобила

Компанията призова политици и фирми за съдействие при налагането на екологичните автомобили

VW тушира Дизелгейт с 20 нови електромобила

Разтърсената от скандала с дизеловите си коли германската компания Volkswagen прави рязък завой, залагайки на електрическата мобилност. Концернът подготвя цели 20 нови електрически машини, разкри по време на конференция изпълнителният директор Матиас Мюлер.
VW тушира Дизелгейт с 20 нови електромобила
Снимка: VW

Въпросните екологични машини ще бъдат хибриди със зареждане в мрежата и напълно електрически, като са предназначени за няколко от марките на концерна. Те вече се разработват и трябва да бъдат на пазара до 2020 година.

"Дизелгейт показа, че имаме нужда от фундаментална промяна", отсече Мюлер. И уточни, че компанията му, която промотираше чистите си дизели, ще се съсредоточи върху устойчивостта.

На проведената в Брюксел конференция на Volkswagen Group присъстваха политици и представители на бизнеса, като Матиас Мюлер използва възможността да ги призове за съдействие при насърчаването на електрическата мобилност.

Една от тези области, които изискват сътрудничество, е инфраструктурата за зареждане на батериите, включително станции за бързо презареждане.

"Електрическите коли ще играят сравнително малка роля на пазара, докато клиентите не са уверени в практичността на тази технология", каза изпълнителният директор на VW. "Необходимо е изграждането на функционираща инфраструктура за зареждане на батериите, иначе доверието в електрическите коли няма да расте".

Матиас Мюлер даде за пример Силициевата долина в САЩ, призовавайки правителствата и корпорациите в Европа да работят заедно за развиване на технологиите за електрически и автономни автомобили.

"Европа трябва да бъде лидер в тези области, за да бъде конкурентна в този бързо променящ се свят", каза германецът.

Volkswagen вече има в гамата си хибридни и електрически автомобили - e-Golf, Golf GTE, e-Up! и XL1.

0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Както бях писал в една друга дискусия, тук в Европа ще мине този номер с малко пропаганда и много лоби в политиката.Ама в САЩ и другите засегнтаи страни изван европа няма да стане номера...
  • #31
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След дизелгейт си помислих, че са сменили политиката на лъжи и пропаганда, но уви не са. Пропагандата се шири с пълна сила. Е може ли такива "новини" да пущате за тези умрелаци. Те още глобите не са си платили, а вече почнаха с други лъжи за електромобили. Цели 20 разбираш ли. Нещастници лъжливи. Съсдадени с измама от оня с мустачките и е крайно време да ходят при него. Такива националсоциалистически фирми съществуващи благодарение на немско-китайската дружба не ни трябват. Баста!
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    трябва да им го набият барабар с куфарите, за да разберат, че цикъла на Ото е отживелица...ашколсун, бабо, машаалах!могат да ходят да тушират джон сена, ледения и скалата в щатите!
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Xexe ( преди 9 години )
    Jalki glupatsi!
  • #28
    7 rate up comment 3 rate down comment
    хяхаха ( преди 9 години )
    Гьобелсовата пропаганда продължава с пълна сила. Те още не са ги направили и вече са туширали дизелгейт. ха ха ха. Като ги направят през 2020г да се обадят. Сигурно ще бъда с обсег на дейаствие на батериите с по 50 км и 20 различни модела - считай един и същ със различни решетки, с емблемата на шкода, сеат, ауди и Фолсваген...
  • #27
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе а на тия ел. коли на ВАГ кабела от колата до контакта или зарядната станция "optional" ли ще бъде, както повечето неща в сегашните им модели?Че тия кабели за по 30++А са доста пара, а както знаем тия от ВАГ смучат, като дървеници от кръвта/джоба на клиентите си.А батериите дали ще ги има или пак "optional", че накрая и ел. дв. ще е опция, а стандартно ще е с "clean diesel" (пхахаха).Смешната компания съставена от корумпирани клоуни пак разсмя аудиторията.
  • #26
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Васил ( преди 9 години )
    30 хилки ли ве *** . Сега ще ти обясна ве кадър безценен . Най умния човек в БГ е жена от София с IQ 185 , Тя в интервю беше запитана ,за заплатата която взима , нали все пак е умен човек , логично хубава работа за повече пари и т.н. Е да де но тя каза "взимам около хиляда лева" и другото което те засяга теб умнико пак го каза жената " за повече пари се искат други качества , трабва да си тарикат измамник мошеник и т.н." 30 хилки ли ве играч иначе не говори !? Бе ти да не си ням бе!?!
  • #25
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ще вземат да внесат от Китай, никел-кадмиеви батерии и ще направят нов еко скандал, по добре да не се мъчат там където не разбират. Да си оставят пазара на елктрички на Рено-Нисан и Тесла, те поне доказаха, че знаят как да ги правят.
  • #24
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    S trolove ne razgovariam,o6te po-malko s takiva koito praviat pod 30 hiliadi godi6no
  • #23
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    RRE S3, трола вика трола! Ха, сега де!Ти и още един мискинин сте феновете на селската марка и тролите на воля. Феновете на японските коли излагаме фактите, но те са ви крайно неудобни и се мъчите да изкарате другите ***, каквито всъщност сте точно вие 2-мата ВАГ-фенове. Хайде да си говорим с факти а! Става ли ***?