IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шампионат по сервизни акции 2015

Над 51 мнл. коли са изтеглени само от пазара на САЩ

Шампионат по сервизни акции 2015

Шампионат по сервизни акции 2015
Снимка: Ройтерс

Средно по
почти 3 сервизни акции на ден са били организирани на автомобилния пазар на САЩ през 2015 година, сочи статистиката на Управлението по безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA). Броят на засегнатите автомобили пък превишава 51 млн.

И двата показателя са рекордни -
868 сервизни акции, засягащи общо 51,2 млн. коли в САЩ. За сравнение през 2014 г. от този пазар бяха изтеглени 50,1 млн. коли в общо 779 сервизни акции. Предишният отрицателен рекорд бе отбелязан през 2004 година - 30,8 млн. коли.

Негативната статистика принуди
Управлението по безопасност на движението по пътищата на САЩ да стартира кампанията "Safe Cars Save Lives", която призовава собствениците на автомобили да проверяват поне два пъти годишно за организирани акции, засягащи безопасността на колите им.

Основни виновници за рекордния резултат през 2015 година са американският концерн GM и японската компания Takata. Заради дефектни въздушни възглавници на Takata са загинали 9 души и най-малко 100 са били ранени, сочат данните. При колите на GM пък бе открит проблем с ключа за стартиране на мотора, заради който са загинали 13 души.

Вероятно резултатът за 2016 година също ще бъде рекорден, тъй като именно през настоящата година ще се проведе сервизната акция на VW Group, засягаща автомобилите с неверни показатели за вредните емисии. 


Тагове: NHTSA
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредните глупости! Викат ги един по един от Януари. Лично имам 2-3ма познатиП.С. Защо пък ти трябва точно да чуеш! Писмата са разпратени на тези които трябва да знаят
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Имам и още един въпорс, какво стана със сканадала ФВ (дизелгейт) в Европа???? М?Някой да е чул нещо по новините или някъде, за сервизни акции или нещо друго... Не нали , защото всичко се потули тук и защото лобито им в Европа е огормно и оказва сериозен натиск. Ама в другите страни извън европа това няма да стане...В САЩ, комисият която се занимва със скандала е казала, че мерките предложени от ФВ за сервизна акция са несериозни и съмнителни (точната дума на ЕН беше - Vague).
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    А за базовото оборудване въобще няма да говоря. В САЩ много модели, базовото оборудване е по-високо от моделите в Европата (която олзваме за сравнение в дискусията) и това е така именно, зашото клиентите там са по-капризни.Но много хора в БГ не могат и няма и да го разберат това. ЗА тях щом е БМВ занчи е върхът, нищо, че може през седмица да ходи в сервиза... ама е газар с БМВ и лоша дума за него няма да каже... Мъкаа
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    до 'до v-1'колега, аз много добре знам какво съм написал. И много добре съм видял, разликата в цените специално на европейските модели е защото в Европата имат много голямо лоби и стават нещата като с ФВ, цените растат вяска година а пък те оптимизират разходи и трупат големи печалби. Докато в САЩ има повече контрол, а също и искат да защитят родното производство и не допускта такива неща.ПП: влез в една тойота камри и в един авенсис и тогава ми говори за качеството на материалите в САЩ
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    пенсионера ( преди 9 години )
    Волвото е най-здравата кола и никога не влиза в сервиза освен за стандартно обслужване иначе много лесно може да влезне в сервиза ще помете целият сервиз и колите в него истински шведски танк няма по-здрава ламарина от шведската, НЯМА
  • #10
    5 rate up comment 5 rate down comment
    АнтиВАГонеткинов ( преди 9 години )
    Значи при Таката има 9 загинали, а от дизелите на ВАГонетките са 430 000 НА ГОДИНА, а не изобщо за целият период на продажби. На форумната *** съм му казал да се застреля или хвърли от някъде, вместо да се излага всекидневно!И освен това ВАГонетките са ПРИНУДЕНИ да направят сервизна акция, а не са я направили по собствено желание. Дори лъгаха до последно и отричаха. Първо признаха за 2.0 тди и отрекоха за другите мотори, а се оказа, че всичките са манипулирани, както и бензиновите им.
  • #9
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХАха поредните напъни на вогнетките да оплюят друг и да омаловажат стотиците хиляди европейци убити пред последните 2-3 години от дизелите на ВАГ.Смехурковци ненаситни.
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Xexe ( преди 9 години )
    A be stiga s tiq shvabi be.Samo selqndurite bez obrazovanie im se vuzmxishtavat.Kvo se zanimavate s taq umirashta natsiq!
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до pfff ( преди 9 години )
    "Да бе, на най-скъпия и взискателен пазарМай изобщо не си наясно нито с цените,нито с изискванията. Най-скъп е пазарат в Европа, а с най-високи изисквания са пазарите на Япония,Европа и Нова ЗенландияНа Североамериканския пазар САЩ и Канада" регулациите са много високи,често абсурдни и дори безсмислениИ различни за различните щати. То в същност съществува и различно законодателство в различните щати,което е родило такива абсурди,но сайта в случая е за автомобили.
  • #6
    18 rate up comment 6 rate down comment
    абсолютно вярно!!! ( преди 9 години )
    На американския пазар се продават версии с ниски цени,постигнати точно заради по-евтини решения както в конструкцията,така и в матеиалите,в екстрите и асистентите. Типичен пример за това беше Пасат-а от 2012 та,версията за САЩ,който беше по-дълъг, с по-голямо междуосие,но много по евтин. Защото цялото задно окачване беше на базата на Ауди С100 от 1991г.,а материалите в салона даже нямаха еквивалент за сравнение.Същото се отнася и за Хонда Сивик,Тойота Корола и много други марки.