IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf е №1 в Европа за 7-ма поредна година

Хечбекът записа над 383 000 продажби през 2015 г.

VW Golf е №1 в Европа за 7-ма поредна година

Volkswagen Golf продължава да е най-добре продаваният автомобил в Европа. През 2015 г. от хечбека са продадени 383 000 бройки, което е с 1,0% повече от предишната година, съобщава агенцията Jato Dynamics.
VW Golf е №1 в Европа за 7-ма поредна година
Така Golf остава на върха по продажби на Стария континент за 7-а поредна година. На втора позиция е Ford Fiesta с 258 000 продажби (+2,0%), а на трето е друг модел на Volkswagen - Polo, с 229 000 бройки (+8,0%). Съвсем близо се нарежда Renault Clio с 224 000 единици (+3,0%), а в първата петица място е намерил и Opel Corsa с 214 000 продажби (+6,0%).

В топ 10 на най-продаваните модели в Европа влизат още Peugeot 208 (181 000), Ford Focus (176 000), Nissan Qashqai (167 000), Fiat Panda (158 000) и Renault Captur (153 000).

При марките отново Volkswagen е на върха с общо 1,262 млн. продадени коли. Второто място е за Ford (823 000), а третото - за Renault (742 000). На четвърто позиция се нареждат Opel/Vauxhall със 728 продажби, а в първата петица място намира и Peugeot, чийто резултат за 215 г. е 647 000 бройки.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: Volkswagen Golf
0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Обичайното дърлене ( преди 9 години )
    Не е необходимо да се чете информацията, достатъчно е в заглавието да пише Голф и спорът е сигурен. Не искам да крада псевдонима Учуден, но наистина се чудя за какво се карате. Колата е ... като жената. Кой каквото си хареса и докъдето му стигат възможностите. Аз карам стари големи коли, защото съм шишко, а нова голяма не мога да си позволя. Нито хваля, нито оплювам ФВ, защото не съм имал. Едва ли всички са умъртвили по три Голфа, преди да формират категоричното си мнение за тази кола.
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Ето малко екстри и от Аурис:Странични огледала с подгряване- невероятно, това е нещо ново за тяхДистанционно заключване - без коментарАналогов скоростомер - сериозно?60:40 делима задна седалка - това от 85та когато е било екстра с доплащанеПредни електрически прозорци - сещай се какви са заднитеи тн.Голф си върви със същите неща както и останалите, мита за голите немски пушки е от около 85та. Няма начин как да си позволят да продават коли без неща, които останалите предлагат в база
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Учуден ( преди 9 години )
    С дървени философи не мисля да споря само ще кажа, че за 40 000 лв. може да се вземе Голф с пера, а за същите пари Мазда 3 - не.
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами виж екстрите на мазда 3 стандартните и на гоуф... Я покажи цената на гоуфа от техния сайт с пера за скоростите? Базовото оборудва им включва "екстри", като оборотомер, автоматични чистачки с програмируем интервал (брей, че сложно А?), регулиране на седалката по височина ( УАУ), Стандартни предни седалки?!?( нестандартните са допълнителна екстра явно)Триточкови колани - каква иновация.Пълен смях е оборудването на гоуфа, какво ми говорите глупости.
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен до анонимен ( преди 9 години )
    Мисля че пишеш неща за преди 15г както сам се изрази. Отдавна ФВ предлагат достатъчно екстри с нищо по различни от останалите производители още в ентри левъла. Ако си се интересувал щеше да го знаеш, а не да пишеш свободни съчиненияОтносно цената, не бих казал че тя е по висока предвид Аурис стартира от 30к лв Голф също от толкова, Мазда също
  • #25
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Учуден ( преди 9 години )
    Не казвам, че не си прав, но ти бъркаш нещата. Аз казах, че другите не ти дават избор. Примерно Мазда 3 за 43000 лв. няма да има активен темпомат и пера за превключавне на скоростите от волата. Голф за тези пари ще ги има тези екстри.Но тук е много е лесно да се плюе, но така е, гроздето е кисело.На плюещите тук пожелавам някой ден да имат финансовата възможност за нов автомобил, да обиколят автосалоните и след това пак да си помислят дали ще вземат Мазда или VW.
  • #24
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А масово продажбите са на най-базовите и ниски оборудвания на гоуф и производните му. Което говори само за това колко много хора облъчва ВАГ с платеното си списание. Не може при сравнение на два автомобила, конкУрента на гоуф да е с повече екстри на по-ниска цена, с по-добра динамика и разход и накрая те да пишат и все пак поради традиционното качество на VW гоуфа печели. Само балъците биха вярвалии на такива тестова, още повече, че ВАГ са далече от качество и надеждност през последните 15 год.
  • #23
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До Учуден ( преди 9 години )
    Бъркаш това, че базовите VW нямат нищо почти, като екстри, с това че ти някаква екстра не си я искал, а в японската мазда 3 например я имаш стандартно. Да ама цената на VW без екстри е колкото на маздата с екстри, та какъв заблуден потребител трябва да си, за да предпочетеш автомобил на по-висока цена с по-малко екстри и пълен с дефекти?VW има много опции, защото стандартното им оборудване е изключително бедно и накрая а едни и същи пари ти дават много по-ниско качество и надеждност.
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Xexe ( преди 9 години )
    I s kakvo frenskite ili italianski koli sa po-malko evropeiski ot nemskite?
  • #21
    9 rate up comment 6 rate down comment
    В Европа ( преди 9 години )
    се карат немски автомобили, а който се чувства азиатец - вратата към анадола е отворена.