fallback

Колите на Renault покриват нормите

Проверката не е открила никакви нарушения

Моделната гама на френския производител Renault покрива екологичните норми. Това е установила проверката, която изправи на нокти автомобилната индустрия на Европа. Снимка: Ройтерс Службите във Франция са проверили щателно редица съоръженията на производителя, сред които и такива, занимаващи се със сертифицирането на двигателите, се казва в съобщение от Renault. Целта е била да се провери дали в модели на френската марката е използван софтуер за манипулиране на данните за вредни емисии, подобен на този, който бе открит през септември 2015 година в редица автомобили на VW Group. "Проверката показа, че автомобилите Renault покриват екологичните норми, както и че при тях не е използван нелегален софтуер", се казва в съобщението. Информацията за проверките се появи вчера, като мигновено се отрази на акциите на Renault, които се сринаха с над 20 на сто. Притесненията за нов скандал в Европа повлияха и на други производители. Спад от 6,8% отбеляза Peugeot, при BMW той е 4,6%, при Daimler - 5,7%, при VW - 4,4%, а при Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - 7,87%, допълва Marketwatch.

Тагове: Renault
fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 8 години )
    майко колко си т..., аре пробвай да дишаш въгероден диоксид да те видим. или дишай въздух с повишено съдържание, да видим колко ще изкараш. Или може би си некъв друг модел човек, як като гоуф
  • #34
    Анонимен ( преди 8 години )
    Има една разлика въглеродния диоксид предизвиква парников ефект но е безопасен за човека, а азотния оксид, който се изхвърля в огромни количества от нафтовите печки, е силно токсичен и отровен за човека. Дирекната вреда от дизеловите коли е много по-голяма факт. За това ги гонят в Америка и Япония, скоро ще ги подгонят и в Европа.
  • #33
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хайде сега да направят една проверка и на американските коли
  • #32
    анонимен ( преди 8 години )
    Мда, този по долния с *** си изказване за супер вредния СО2 уби всичко. Личи си че е учил Биология, но е бягал от часовете. Затова се подписват споразумения за ограничаването му, ако беше толкова просто щяхме да садим само дървета.Както вече съм писал нещата изпускани от дизелите могат да се редуцират драстично, докато СО2 в конвенционалния бензин няма как, освен ако не е някой скопеняк от 50кс
  • #31
    Анонимен ( преди 8 години )
    това со2 е парников газ и скоро време ще станем като венера, понеже всички си искате двг-то, искате да се топлите на дръвца, щото е по-уютно, искате тец-ове, оти да сме копали въглища да ни върви добивната икономика у перник и стара загора напред и в общи линии, щото не искате да си излезете от зоната на комфорт и следвате стереотипи....вече около 300 години.
  • #30
    Xexe ( преди 8 години )
    Tova za zabranata na Renault e bulgarska kvartalna izmislitsa.Nikude v internet ne sum sreshtal takova neshto.Amerikantsite sushto ne znaqt za nego no kvartalnite golfari samo za tova govorqt!V momenta ima elektricheski Renault Twizy v Usa i Canada!
  • #29
    до: Хехе ( преди 8 години )
    Да, американския 10 л. бензин е по-чист от евроГейския дизел! Ако още не си го разбрал, седни да почетеш и да видиш, че е така. В гейропата се толерира дизела,защото *** чиновници са решили да мерят нивото со2, което е по-ниско при дизелите. Да, но това со2 е необходимо за дърветата и те от него произвеждат кислород. Биология си учил нали? А химия? Хайде виж какви хубави неща изпуска дизела, които ТРОВЯТ и които ги няма при бензините. Да, съвсем случайно еврочиновниците са ги пропуснали
  • #28
    Друг анонимен ( преди 8 години )
    На рено е забранено да продава коли в САЩ и Канада точно от североамериканската агенция по качество на продукцията още от 80-те години на миналия век!И не е заради дизели, много други трески има за дялкане реното.
  • #27
    Xexe ( преди 8 години )
    A be v USA dizeli pochti nqma.Da ne mislish che amerikanskiqt 10l dvg e mnogo chst.Estestveno v USA ima 1000 protektsii i nikoi ne gi pipa!
  • #26
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре Рено са направили далаветата и са отишли в Румъния, а Форд защо отидоха в Румъния, като са нямали нищо общо с тях. А Фиат защо отидоха в Сърбия. Все говорим за световния заговор срещу България, но аз все си мисля че световните автомобилни концерни бягат от нас като дявол от тамян, не защото са корумпирани и има световен заговор срещу България, а защото не желаят да си имат работа с продажни кметове и мързеливи работници.
fallback
Последни