
Volvo регистрира рекордни продажби през изминалата 2015 г., като броят на реализираните автомобили е 503 127. С тази бройка марката за пръв път в своята история надхвърля половин милион продадени превозни средства.
От автомобилната фирма споделят, че най-продаваният автомобил е XC90, а най-успешните им пазари са в САЩ и Китай, където продажбите са нараснали съответно с 24,3% и 11,4%, докато в Европа са се увеличили с 10,6%.
Изпълнителният директор на компанията Хакан Самуелсон разкри, че 2015 е началото на втората фаза на глобалната трансформация на Volvo. "След като приключи тази фаза, ние ще се утвърдим като доказал се и достоен конкурент на автомобилните гиганти", споделя още Самуелсон.
Става ясно също, че от Volvo планират да разширят пазарното си представяне в САЩ, Китай и Европа, като се целта е продажбите да достигнат до 800 000 продадени автомобила за година.
Друга важна стъпка е усъвършенстването на хибридна серия с 3- и 4- цилиндрови двигатели, както и изцяло електрическа кола.


2