fallback
Коментари ( 11 )
Напиши коментар
-
#11
Кога в Япония е имало чистокръвни коне. Явно не си ходил на училище сле 4 клас.
-
#10
ВАГи, катърите ги търси в при немските кочини! Тук говорим за чистокръвни и расови японски коне.Няма да те питам къде прочете, че се прави тунинг "за никви пари". Знам, че от медикаментите или от изостреното ти заболяване халюцинираш и ти се привиждат разни неща. Пък може и да си пропуснал днес да си изпиеш хапченцата. Всичко е възможно при теб.
-
#9
Некъв умник хвърля бомбата, че " за никви пари" тая кола щяла да стане супер бегачката на века, нищо че е 200 АТМОСФЕРНИ катъра!Опонират му с точни и логични доводи а "безмозъчния" се прави на ощипаната девица!Браво бе оризарите! Добре, че си вярвате на малолитражките.
-
#8
Тази кола е базова за един много сериозен тунинг с много впечатляващи резултати. 300-400 к.с. се правят без особени усилия. В нета е пълно с инфо по въпроса, а тук някакъв Гоуфаджия се обеснява, като ученичка. Няма нито интелект, нито пари да коментира, а камо ли да кара подобно бижу.
-
#7
"Ве, бе" ясно говорят за нивото ти на комуникация. Има достатъчно информация по темата в интернет за четене, не е необходимо да я търсиш от мен. За тунинг етусиастите има и подготвена отлична основа, нарича се Subaru BRZ STI.
-
#6
Не само казват, но и сигурно е така doc.Карал съм е и кефа, който ти доставя е наистина огромен. Трябва обаче да се седне и да се покара. С четене и гледане на клипове не става макар, че почти навсякъде казват същото. Невероятно балансиран във всяко едно отношение автомобил. И накрая, като погледнеш БК и видиш разход 7-8/100 бензин 95 при сериозно каране и ти пада ченето. Е нЕма такава кола честно. Ако някой има щастието да е кара да пробва на планински път със завои! Няма да му се слиза после!
-
#5
Казват,че това е най-приятната и удобна за каране спортна кола!
-
#4
Като как "с лекота минаваш на много повече коне, на много по-приятна цена от кой и да е "дизел на бмв"... " с един 2-литров атмосферен мотор?Чип ли му слагаш (най много до 10% повече мощност) или почваш с едни "евтини" преработки с турбо, усилвания на елементи по мотора, окачване, спирачки, скоростна кутия и т.н. и т.н. за има-няма 2-3 пъти началната цена!
-
#3
Колко пъти трябва да ви се обеснява, че концепцията на този автомобил е да е евтин, малки данъци, малки мита. Когато го притежаваш вече обаче, тогава историята е съвсем друга, защото тази машина е създадена за ъпгрейд и е въпрос на въображение какво искаш, с лекота минаваш на много повече коне, на много по-приятна цена от кой и да е "дизел на бмв"...
-
#2
Колата е страхотна, но цената с този тунинг става двойна, което според мен не си заслужава. Нормалната версия си е трепач. Ако ще е тунинг да пуснат заводската версия с 300+к.с.и същия мотор. Там вече нещата са сериозни.
1 - 10 от 11
първа < 1 2 > последна