fallback

Следващото BMW M5 ще бъде с 4x4

Системата за задвижване на четирите колела ще се задейства само при нужда

В цялата си история седанът BMW 5-Series е бил само със задно предаване. Надпреварата в увеличаването на мощността обаче принуждава инженерите на марката да търсят нови варианти за подобряване на сцеплението. И най-очевидната крачка в тази насока е увеличаване на броя на задвижващите колела.Това ще засегне следващото поколение на модела, включително и неговата М-версия, твърди BMW Blog. Новата „петица” ще се появи през 2016 г., но за спортния вариант феновете на марката ще трябва да чакат поне още година и половина.Любопитното е, че 5-Series ще се предлага с три варианта на задвижване – само задно и две модификации 4x4. Едната от тях е позната xDrive, която е способна при нужда да прехвърли целия въртящ момент на една от осите. Втората е предназначена за M5, като при нужда ще помага на водача, но няма да прехвърля целия въртящ момент към предната ос.Очакванията са бъдещото BMW M5 да получи 4,4-литровия V8 двигател, който в момента развива 570 к.с., но мощността му ще надмине 600 к.с. Моторът работи в комбинация със 7-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.Според информациите на пазара в САЩ ще се предлага единствено вариант със задвижване на четирите колела. Като цяло моделът ще намали теглото си с около 100 кг., благодарение на използване на олекотени материали в каросерията.Снимка: BMW

Тагове: BMW M5 BMW 5-Series
fallback
  • #6
    фермера ( преди 9 години )
    От 4 години карам ИНФИНИТИ със кеф.Въпросната система е стандартна за тях и при кратките зими в БГ се представя отлично..При това е много по евтина от БМВ !
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Задното предаване доставя най-голям кеф, а тези коли се купуват за кеф. Не случайно ще го направят 4х4 да се вкючва само когато има нужда за да не "замърсява" управлението на колата, когато няма нужда от допълнително сцепление. Който е карал достатъчно автомобили знае за какво говоря другите бият минуси.
  • #4
    Най-накрая ... ( преди 9 години )
    .. и дебелите глави от М-поделението увряха за 4Х4! Сега остава да уврат и тиквите на разните задни фенчета, чиято "писта" най-често се оказва крайпътната канавка.
  • #3
    Дам ( преди 9 години )
    Време беше, щото ускорението до 100км/ч куца, а трябва да се конглокират малко с Тесла Модел S P90DL. Малко е срамно няква електричка да ги дърпа. Е сред серийните седани явно Модел S ще доминира по ускорение още 2 години докато излезе нещо друго.Audi RS7 е 1930кг с 605кс, но до 100 за 3,7сек. Не очаквам особена разлика от М5.
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ей най после! Ама по добре да го направят със пълно 4х4 както си му е реда и да може да се контролира електронно да предава цялата мощност по избор само към задните колела.И наистина е време да отслабнат малко тия М-ки. че това вече е трагично. Кола със спортни претенции да тежи 2 тона е смешна работа. Няма нужда от повече конски сили. По добре да намалят теглото до 1500кг. Титан, Алуминии, и Карбон, навсякъде....това е решението.
  • #1
    bmw e60 ( преди 9 години )
    За съжаления това е реалноста вече и няма как тези големи мощности да са само на задния мост. Тайно се надявам да направят режим с който да се изключва 4х4 и да можеш да си избираш дали искаш 4х4 или не.
fallback
Последни