fallback

Следващото BMW M5 ще бъде с 4x4

Системата за задвижване на четирите колела ще се задейства само при нужда

В цялата си история седанът BMW 5-Series е бил само със задно предаване. Надпреварата в увеличаването на мощността обаче принуждава инженерите на марката да търсят нови варианти за подобряване на сцеплението. И най-очевидната крачка в тази насока е увеличаване на броя на задвижващите колела.Това ще засегне следващото поколение на модела, включително и неговата М-версия, твърди BMW Blog. Новата „петица” ще се появи през 2016 г., но за спортния вариант феновете на марката ще трябва да чакат поне още година и половина.Любопитното е, че 5-Series ще се предлага с три варианта на задвижване – само задно и две модификации 4x4. Едната от тях е позната xDrive, която е способна при нужда да прехвърли целия въртящ момент на една от осите. Втората е предназначена за M5, като при нужда ще помага на водача, но няма да прехвърля целия въртящ момент към предната ос.Очакванията са бъдещото BMW M5 да получи 4,4-литровия V8 двигател, който в момента развива 570 к.с., но мощността му ще надмине 600 к.с. Моторът работи в комбинация със 7-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.Според информациите на пазара в САЩ ще се предлага единствено вариант със задвижване на четирите колела. Като цяло моделът ще намали теглото си с около 100 кг., благодарение на използване на олекотени материали в каросерията.Снимка: BMW

Тагове: BMW M5 BMW 5-Series
fallback
  • #26
    Volanadjia ( преди 9 години )
    Целта на този клас автомобили открай време е "Ханс" да натовари семейството и малко багаж и на път за Италия примерно да си перка по немския аутобан с 250+ км/ч. А тук масово гледам лапета с е36 дето е 95% вече китайски и тайвански части сложени от "грижливи" предишни неизвестно колко собственика да поднасят и то без да осъзнават, че им се получава номера заради гуми пред скъсване, да не говорим пък дали въобще колата е с подходящ диференциал. И после по-смелите ама без късмет им полагаме цветя.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    s2000 е доста забавна кола при това със задно. Обаче е по-скоро картинг автомобил отколкото нещо което се доближава до М3. Дори радио няма. Японците нямат еквивалент на М3 което да е толкова бързо и в същото време да има лукс и удобства, че дори навигация и headup display. Общо взето трябва да си много изостанал да сравняваш м3 с s2000.
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отдолу под видеото има текст с тунинга на хондата и почти всичко е сменено от сток колата.Въпреки всичко на видеото се вижда М3 как дърпа спрямо тази супер тунингована хонда, просто шофьора не е професионалист и го е страх на завоите. С един добър шофьор какъвто кара хондата просто нямаше да има такова видео :)
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    . Няколко човека отдолу обясниха, че задното не е най-бързо но идеята му е удоволствие от шофирането. Тези видеота отдолу пише че хондата е тунингована и цялата в карбон и сигурно струва 3 пъти повече от М3, а и шофьора не е случаен. Въобще не искам да си помислям сток S2000 vs M3.
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няква Хонда 2000 го направи смешно това баварче, а в 3:09 мин. един ГТ-Р мина покрай всички, все едно, че бяха спрели хахаха.На немските дърводелци им дай да правят вурстове и бира! За друго не ги търси! Видеото е красноречивото доказателство. На видеото се вижда и как дизелите на ВАГ изобщо, ама хич не пушат. От 5:31 се вижда за какво говоря. Просто ужас и трагедия...
  • #21
    Дошо ( преди 9 години )
    Ето какво се случва на Нюрбургринг, когато едно задно бенве и то от новите! се спъва по завоите:https://***.youtube.com/watch?v=qAkSAA_d4K4
  • #20
    До многоточията с.. ( преди 9 години )
    ..бенветата: Та добре, че поне тия от БМВ-М накрая разбраха кое какво е!Както казва народа: по-добре късно отколкото никога!
  • #19
    До многоточията с.. ( преди 9 години )
    бенветата: да наистина е жалко, от "великия" опит с някоя Е36-ца да раздаваш акъл кое какво е! Интересно какво ли ще си помислят собствениците на такива "спънати" 4Х4 коли като:- Порше Турбо, Турбо S особено;- Ферари FF;- Ламборгини Авентадор, Хърикейн;- GT-R и т.н. и т.н....То щото в "милата ни родина мизерната раута" свързва някое задно бенве на N-години със спорта, а 4Х4 разбира се е запазената територия на ГАЗ-ки, УАЗ-ки, Ниви и т.н.От там и "големия" опит...
  • #18
    Sosa ( преди 9 години )
    Велика мисъл трябва да си я запиша. Обостри ми интереса...
  • #17
    ... ( преди 9 години )
    В прочем в страхът няма нищо лошо, напротив трябва да го има, това е обострено чувство за самосъхранение .Паниката е по голямото зло! Не помня кой точно беше казал... една кола е достатъчно бърза тогава когато стойш в нея и те е страх да завъртиш ключа :))
fallback
Последни