fallback

Следващото BMW M5 ще бъде с 4x4

Системата за задвижване на четирите колела ще се задейства само при нужда

В цялата си история седанът BMW 5-Series е бил само със задно предаване. Надпреварата в увеличаването на мощността обаче принуждава инженерите на марката да търсят нови варианти за подобряване на сцеплението. И най-очевидната крачка в тази насока е увеличаване на броя на задвижващите колела.Това ще засегне следващото поколение на модела, включително и неговата М-версия, твърди BMW Blog. Новата „петица” ще се появи през 2016 г., но за спортния вариант феновете на марката ще трябва да чакат поне още година и половина.Любопитното е, че 5-Series ще се предлага с три варианта на задвижване – само задно и две модификации 4x4. Едната от тях е позната xDrive, която е способна при нужда да прехвърли целия въртящ момент на една от осите. Втората е предназначена за M5, като при нужда ще помага на водача, но няма да прехвърля целия въртящ момент към предната ос.Очакванията са бъдещото BMW M5 да получи 4,4-литровия V8 двигател, който в момента развива 570 к.с., но мощността му ще надмине 600 к.с. Моторът работи в комбинация със 7-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.Според информациите на пазара в САЩ ще се предлага единствено вариант със задвижване на четирите колела. Като цяло моделът ще намали теглото си с около 100 кг., благодарение на използване на олекотени материали в каросерията.Снимка: BMW

Тагове: BMW M5 BMW 5-Series
fallback
  • #16
    Смело напред ( преди 9 години )
    Отивам да сменям гуми и един чичка ми вика- това Бмв не те ли е страх да го караш? Викам му ако си *** и с Тико ще се утрепеш. Колко народ се изтрепа със коли с предно-сигурно 10 пъти повече от коли със задно ама повечето хора страхът яко ги тресе от колите със задно.
  • #15
    ... ( преди 9 години )
    При Ауди дори с куатро системата за сигурност се включва твърде рано и доста грубо при това,от мухата прави слон така да се каже.Като цяло дори и бмв в нормални условия при 3 ката забелязвам по-скоро леко недозавиване,от колкото обратното, за да преЗавие си иска провокация. Но всв пак ако едно бмв не върви и не знае да си "върти г..а" ...
  • #14
    ... ( преди 9 години )
    В пирогов и без кола може да отседнеш! Явно повечето не са карали малко по-съвременни автомобили,жалко. В никакъв случай не ги обвинявам за това, такива е реалноста в милата ни страна, но да плещиш глупости без да имаш представа си е мизерна раута! Съвременните системи за безопасност са толкова напреднали, че при нормална скорост биха те спасили от собствената ти глупост почти във всяка ситуация! В бмв системата поне според нен работи най-добре, в сръвнение например с ауди например...
  • #13
    Тъй де! ( преди 9 години )
    Предното е да ходиш до магазина, задното до Пирогов, а 4Х4 навсякъде където и както искаш!Който е карал достатъчно знае, останалите опъват салама или гипса!
  • #12
    бт ( преди 9 години )
    най-бързо време от 0-100.
  • #11
    бт ( преди 9 години )
    , че с включен тракшън контрол няма начин да се пребиеш, освен ако не влезеш в завой с 200 но и 4х4 не би те спасило ако си ***. Малко хора оценяват предимствата на задното предаване в БГ заради това, че никога не са усещали тръпката. Лада-та не се брои :). Тъжно е че една легенда като М5 загърбва традициите но с навлизането не ел. колите просто няма начин да остане кон глокентноспосбна само със задно. Жалко е че малко хора се интересуват от усещането да караш кола вместо това да имаш най-бързо
  • #10
    бт ( преди 9 години )
    Съжалявам хората, които не са изпитали удоволствието да карат спортен автомобил със задно. Ако веднъж си почувствал тръпката при подаване на газ да ти мръдне задницата от многото коне и да се наложи да я укротиш с кормилото, никога няма да искаш 4х4. От гледна точка на сигурност 4х4 е най-доброто разбира се но драмата която причинява големия въртящ момент на задния мост е пристрастяваща и вдига адреналина. Този който се притеснява, че може да паднеш в канафката със задно мога да му кажа
  • #9
    Sosa ( преди 9 години )
    Те това го развиват още от преди 5 години за 5-серия. И вече трябва да е почти готово. Или напълно готово. И предполагам че ще бъде много близко до задвижването на GT-R. 90% сте карали такъв и знаете за какво говоря. А на останалите от деугия сектор ще кажа че задвижването към четирите колела е само при ускорение от масто. На предните колела се предава до 25-30%. И от там идва една част от бруталното му ускорение. А на писта се включва при 5% от дистанцията на пистата.
  • #8
    ... ( преди 9 години )
    Фермер браат, тука си говорихме за //М- ки :)) Какви са тиа инфинитита,или докарай джитиАра тука или да не ги намесваме пак японките, сега ще се нахули и някой с лексус :D
  • #7
    ... ( преди 9 години )
    В крайна сметка не разбрах от статията само на задно ще има или не за //М.. Най съм склонен да се съглася с колегата по-доло за сваляне на теглото вместо повече мощност.. За незнаещите пак ще напомня с ускорението до 100 не се изчерпва донамиката на 1 автомобил! Старата Мка Е60 не е от най добре ускоряващите поне до 100, но пък няма друг седан с подобно поведение, особенно ако има възможност да го подгониш на писта...как вият 10те ... тц тц
fallback
Последни