fallback

Новият VW Phaeton ще бъде електрически

Флагманът на марката ще се появи едва през следващото десетилетие

Новото поколение на VW Phaeton ще се задвижва само с електричество и ще бъде част от новата стратегия на германския производител, приета след избухването на скандала с манипулирането на данните от дизеловите двигатели на концерна, съобщава Autocar.Новият VW Phaeton ще бъде само електрическиНеофициално изображение: AutocarИзданието цитира представител на компанията, според когото новият флагман на марката ще се появи едва през 2020 г. Седанът ще предлага голям автономен пробег, както и най-модерни системи за свързаност и асистиращи технологии за сигурност.Новият Phaeton ще използва архитектурата, задвижващата система и батериите от Audi Q6 e-tron, който също предстои да се появи на пазара. Негова концептуална версия бе показана на автосалона във Франкфурт, като тя се задвижва от 3 електромотора – един на предната ос и два на задните колела. Общата мощност на агрегата е 492 к.с.Лично генералният директор на VW AG Матиас Мюлер е потвърдил бъдещето на проекта. Според него електрическият Phaeton трябва да може да си съперничи успешно с Tesla Model S и да се превърне в един от основните продукти на германския производител.

Тагове: Volkswagen Phaeton
fallback
  • #11
    thebrainless ( преди 9 години )
    Електически VW ще видите, но след 15 години, когато усвоят технологията.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как? Без clean diesel!? Ееееее....
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Свинар,защо не триеш долния коментар?
  • #8
    Дошо ( преди 9 години )
    И все пак ще има и един "чист" дизел, за всеки случай - всичко става! Нищо, че ще е някъде след 2020год.
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Само това могат "най-великите и технологични" европейци, да - да бълват канцерогенни мизерии и да тровят хората. Всичко това е резултат от години лобиране за по-ниски данъци за дизела че иначе японските хибриди щяха да са ги смазали отдавна, както се случи в щатите, япония и навсякъде където има строги стандарти за вредни емисии.
  • #6
    Val ( преди 9 години )
    След 5 години ще се кон..глоки..ра със сегашния Тесла С. А тесла през това време кво ще правят???Че....джии!
  • #5
    разбирател ( преди 9 години )
    Първо, това с арабите е химера по две причини, а именно, че ако в най-развитите държави до десет години едва трийсет процента от автопарка би бил на коли с изцяло или хибридно елзадвижване, то какво остава за огромните китайски, индийски, руски, южноамерикански и др. страни. А и дори след петдесет години това да стане, дизел и керосин ще трябват за самолети, кораби, ракети, централи и най-вече за химическата индустрия - лекарства, гуми и пр.
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "дали са ваген или не, но настискат всички производители по - бързо към ел. колите"И как точно става това, при положение че от дестилетия лобират за по-ниски стандарти за вредни емисии, за да могат си пробутват канцерогенните дизеляци за сметка на по-модерните чисти хибридни и чисто елетрически технологии?
  • #3
    segio ( преди 9 години )
    Пак ще мамят, само ще сменят мошенгията /например за пробега или kw /.
  • #2
    Nev ( преди 9 години )
    Ми то като не им останаха използваеми дизели, какъв друг да е?
fallback
Последни