fallback

В сянката на новата Astra

Изпробвахме новото поколение на модела с фарове IntelliLux LED Matrix

Тагове: opel astra
fallback
  • #22
    бъчваря ( преди 8 години )
    Много добра количка. Кърти отвсякъде. Жалко, че са зарязали адаптивното окачване. А дизела може да вози твърдо и заради по-твърдо настроените предни амортисьори. Все пак дизеловите агрегати са по-тежки. Иначе да, голяма разлика има между гумите. Лично аз лятото съм с 195/50 R15, зимата с 175/65 R14. Разликата в комфорта на возене е доста голяма, както разбира се и в пъргавината на автомобила. С летните гуми е като оса, със зимните напомня на подпийнал човек.
  • #21
    Gosho Vectrata ( преди 8 години )
    Новата Астра е красива и доста по-лека от предходния модел. Има иновативни технологии, но 29 925 лева са много за базова Астра.
  • #20
    до none ( преди 8 години )
    Моята Инсигния е 163 кс, нова струва 50К+, на 1 г, 28000 км.След още една година я сменям, ще е на 50000км (фирмена политика). Ела да я купиш за 25К. Ще я купиш ама друг път, защото лесно ще я продадем за доста повече
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре са е направили новата Астра в което няма спор. редуцирали са малко теглото, но е малко, като се има предвид, че са едни от най-тежките в този клас. Дано са оправили проблемите с електрониката, че много им куца това! Хубавото е че таблото не е претрупано, като на Инсигнията. За загубата на цена не знам дали сега е така, но съм имал няколко Опела и държаха цена. Първия ми беше Кадет 1,6 чист дизел и го продадох с печалба след 2 г. каране. През 90-те скъпо вървяха.
  • #18
    До ...none ( преди 8 години )
    Явно инфото ти е пак с 15год назад! В най-новите изследвания новите Мока, Адам и Корса са с най-малка загуба в класа си.
  • #17
    Астрата е супер! ( преди 8 години )
    Може би ще се окаже едно от най-добрите предложения в класа си!
  • #16
    ...none ( преди 8 години )
    Не мога точно да ти обясня защо опелите имат голяма загуба на стойност,но при рено и френските марки тя е още по- голяма,факт! Една от причините може да е търсенето и предлагането на вроричния пазар на запад например..
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много сериозна машина. Уточнение: Дизелите обикновено са с малко по-твърдо окачване, защото дизеловият двигател е доста по-тежък от бензиновия.
  • #14
    Полицая ( преди 8 години )
    Грозна е. Нашите са по-хубави
  • #13
    none ( преди 8 години )
    Интересно твърдение за Рено ;). Съпругата ми кара Меган вече 6 години и 120000 км, в сервиз е влизала само за масло и биалетки. Аз карам кола на друг производител но следващата ми определено ще е Рено. Да оставим моята Вектра. Може да са ме излъгали с километрите. Някой да ми обясни като са толкова хубави Опелите, защо коли на по 2-3 години 163 к.с. дизел с почти всички екстри и на по 50000 км струват по 20 - 25 х.лв? Същите са стрували по 50 К + като нови. Продават се и такива закупени в БГ.
fallback
Последни