fallback
Коментари ( 22 )
Напиши коментар
-
#12
Не е Рено! Карал е Опел, внос от Италия. Сега само си представи комбинацията и ще ти стане ясно защо се е чупила колата. Ще питаш защо от Италия? Нямала е проблем с ръждата, трябва да ти е ясно! Ако беше от Испания, нямаше да има проблеми, значи и оттам не е!
-
#11
Ясно е, че дъълго време си карал рено. За това си се увредил така. Съчустваме ти, но мястото ти е в др. статия - за големите (НЕ)успехи на рено в САЩ!
-
#10
А може ли честно да кажеш от каде точно си я купи ? И какъв внос беше? Аз се досещам ама всв пак добре е да споделиш и това.
-
#9
Моята беше 1.6 бензин 101 кс. Какво ли не се чупи, най-вече имах проблеми с двигателя и електрониката. Три пъти ме е оставяла по пътищата. Само с ходова част не съм имал проблем и с ръждата също, понеже беше на малко години като я купих. Двигателя гореше масло като за световно. Смених му сегменти, клапани, уплътнения на клапаните, семеринги и продължаваше да гори масло. Според мен имаше грешка в концепцията ;). Бензиновата помпа изгоря. Имах проблеми и с климатика. Списъка е много дълъг...
-
#8
Интериора и седалките са страхотни.
-
#7
Оти ми махнахте предишния коментар бре хаймани.Казвам че премиум и астра са две несъвместими неща.
-
#6
Я кажи по-конкретно кое ти се е чупело през ден на Вектрата. Аз 2 Вектри смених 1,8 115 к.с и 2.0 136 к.с. и мога да ти кажа, че са много здрави коли с евтина поддръжка и изключително безпроблемни и икономични. Имаха само един недостатък и тя се наричаше ръжда. Ако не беше ръждата, това бяха перфектните коли. Бих карал и сега една такава с най-голямо удоволствие.
-
#5
Преди доста години имах Вектра Б. Това се чупеше през ден. По-голям *** не съм имал. Сегашните не знам колко са добри (и нямам и намерение да разбирам ;), както се казва никога вече), но като гледам че цените им на по 2-3 години на по 40К километра са на половината, не ми изглежда като да се се подобрили много оттогава ;)). А и познатите ми които си купиха нови инсигнии, все се оплакват че все нещо не е както трябва.
-
#4
Кажете нещо за колата бе.
-
#3
"блазе" на рено че е в арабски, т.е. талибански ръце! като почнеш от управата - оня Гон е ливанец, та стигнеш до напушените арабески по заводите на рено в Мароко, Тунис и т.н. дестинациии резултата не закъснява ...
11 - 20 от 22
първа < 1 2 3 > последна