IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz разкри моторите на обновения SL

Най-мощната версия на модела разполага с 630 к.с.

Mercedes-Benz разкри моторите на обновения SL

Mercedes-Benz разкри на специална пресконференция по време на автосалона в Лос Анджелис техническите характеристики на обновения си роудстър SL, който бе показан преди няколко дни.
Mercedes-Benz разкри моторите на обновения SL
Модернизираният Mercedes-Benz SL е получил нови преден капак, решетка на радиатора и фарове, които са в стила на суперколата AMG GT. Различни са също така задните светлини и задната броня.

Измененията обаче засягат най-вече някои от моторите на модела. Модификацията с 3,0-литров V6 двигател е получила допълнителни 35 к.с. и 20 Нм. Така тя вече развива 367 к.с. и 500 Нм, като работи с нов 9-степенен автомат. Тази комбинация позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди.

Версията SL 500 също разполага с 9-степенен автомат, като се задвижва от 4,7-литров V8 с 455 к.с. и предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (с 0,3 секунди по-бързо от досега).

Двете върхови модификации - SL 63 AMG и SL 65 AMG, използват съответно 5,5-литров V8 и 6,0-литров V12 с две турбини. Първият мотор предлага 585 к.с. и 900 Нм, а вторият – 630 к.с. и 1000 Нм. Въпреки разликата в мощността топ версията ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,0 секунди, което е само с 0,1 секунди по-бързо от SL 63 AMG.

И двата „напомпани” варианта на роудстъра, както и досега, ще се предлагат със 7-степенен автомат. Максималната скорост при тях ще бъде ограничена по електронен път на 250 км/ч, но с предлагания като опция пакет този лимит може да бъде преместен на 300 км/ч.

Като опция за модела ще се предлага системата Active curve tilting от купето S-Class, която значително подобрява поведението на автомобила в завои. Освен това роудстърът ще бъде достъпен и с възможност за избиране на 5 варианта на настройки - Curve (CV), Comfort (C), Sport (S), Sport Plus (S+) и Individual.

Продажбите на роудстъра стартират още в началото на 2016 г., когато ще станат известни и цените му. От Mercedes-Benz обявиха, че въпреки модернизирането на модела той вероятно ще бъде по-евтин от своя предшественик.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes-Benz SL
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 10 години )
    Ни тъ ръзбрах! SL e върха!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всичко е добре без сините къси. Отвращавам се от лед
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Тото ( преди 10 години )
    ...Тежки немски шлепове с посредствени характеристики. Прикриват посредственоста си с многото коне, които се оказват куци магарета, като излезеш на пътя...Айдее, още един дето не се е качвал на истинска кола. Тежък шлеп ще викаш на онова, което виждаш в огледалото. Тази кола е същинска оса. И точно Мерцедес да обвиниш за конете - наистина нищо не разбираш. Карам един такъв "шлеп" - комби с 224 коня. Да кажем, че ако ми натежи крака на ***, не са много колите, които да му се опрат. Проверено!
  • #4
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    манолчо , отиди до щайгата ти мерцедес-рено и си пийни хапчетата ,че говориш простотии :)
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Станчев , внимавай малко като пишеш беее... виж какви правописни грешки допускаш от бързане... вместо леген ми написал легенда .... успокой се малко с тези Рена от снимката
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Станчев ( преди 10 години )
    Няма японски, корейски или китайски автомобил, който да е конглокент на легендата SL. Успокойте се...
  • #1
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тежки немски шлепове с посредствени характеристики. Прикриват посредственоста си с многото коне, които се оказват куци магарета, като излезеш на пътя.