Mercedes-Benz разкри на специална пресконференция по време на автосалона в Лос Анджелис техническите характеристики на обновения си роудстър SL, който бе показан преди няколко дни.
Модернизираният Mercedes-Benz SL е получил нови преден капак, решетка на радиатора и фарове, които са в стила на суперколата AMG GT. Различни са също така задните светлини и задната броня.
Измененията обаче засягат най-вече някои от моторите на модела. Модификацията с 3,0-литров V6 двигател е получила допълнителни 35 к.с. и 20 Нм. Така тя вече развива 367 к.с. и 500 Нм, като работи с нов 9-степенен автомат. Тази комбинация позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди.
Версията SL 500 също разполага с 9-степенен автомат, като се задвижва от 4,7-литров V8 с 455 к.с. и предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (с 0,3 секунди по-бързо от досега).
Двете върхови модификации - SL 63 AMG и SL 65 AMG, използват съответно 5,5-литров V8 и 6,0-литров V12 с две турбини. Първият мотор предлага 585 к.с. и 900 Нм, а вторият – 630 к.с. и 1000 Нм. Въпреки разликата в мощността топ версията ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,0 секунди, което е само с 0,1 секунди по-бързо от SL 63 AMG.
И двата „напомпани” варианта на роудстъра, както и досега, ще се предлагат със 7-степенен автомат. Максималната скорост при тях ще бъде ограничена по електронен път на 250 км/ч, но с предлагания като опция пакет този лимит може да бъде преместен на 300 км/ч.
Като опция за модела ще се предлага системата Active curve tilting от купето S-Class, която значително подобрява поведението на автомобила в завои. Освен това роудстърът ще бъде достъпен и с възможност за избиране на 5 варианта на настройки - Curve (CV), Comfort (C), Sport (S), Sport Plus (S+) и Individual.
Продажбите на роудстъра стартират още в началото на 2016 г., когато ще станат известни и цените му. От Mercedes-Benz обявиха, че въпреки модернизирането на модела той вероятно ще бъде по-евтин от своя предшественик.
Снимки: Mercedes-Benz


1