IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Единственият масъл-кар с 4 врати получи още мощност

Седанът Dodge Charger във версия Deep Stage 3 вече има 452 к.с.

Единственият масъл-кар с 4 врати получи още мощност

Dodge представи концептуален спортен вариант на седана си Charger, който е получил името Deep Stage 3. Производителят нарече този автомобил „напомпана версия на единствения в света масъл-кар с 4 врати”.
Единственият масъл-кар с 4 врати получи още мощност
Седанът е оборудван с 5,7-литров V8 двигател HEMI, който в стандартната си версия развива 377 к.с. и 535 Нм въртящ момент. Подразделението Mopar е променило система за впръскване на гориво, модернизирало е изпускателната система, като е сменило блока на цилиндрите.

Резултатът от тази доработка е нови 75 к.с. – общо 452, както и въртящ момент от 594 Нм (плюс 59 от стандартните). Промени има и в аеродинамиката, като са поставени преден сплитер и заден спойлер. Понижено е окачването, като колата е поставена на 22-цолови джанти.
Единственият масъл-кар с 4 врати получи още мощност
От Dodge засега твърдят, че това ще бъде само концепт, чието цел е да покаже възможностите за тунинг на експертите от подразделението Mopar.

Снимки: Dodge
 

Тагове: mopar dodge charger
0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    nqma znachenie ( преди 8 години )
    И аз, напълно те подкрепям.Друго си е тягата на големия двигател
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    US вафла ( преди 8 години )
    предпочитам 5 литров двигател със 150 коня, от колкото 1,2 пиличка с 200 и живот 100 000км
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ОТ една страна тези американски спортисти са с доста по-големи двигатели от европейските конКУРенти и от друга страна тези коли получиха модерно окачване а не ресорно като за камион едва в последните си поколения. Чак когато Фиат се сродиха с Крайслер и донесоха европейски технлогии
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То бугатито върви само направо, ама вие ни обяснявате как било някъв връх в инженерните науки. Пък то си е чисто и просто толуп с голям двигател и големи спирачки, че тежи над 2 тона... Двоен стандарт прилагате май ?А и кога карахте американски автомобил, че мнения давате за тях? Тия доджове скриват шапката на половината седани със спортни намерения от европа. Не случайно полицията ги ползва - верно още по спец. версия ама на базата на този автомобил, така че стига глупости.
  • #2
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    които са адски напомпани и могат да се движат само направо мускулести коли.........................На Нюрборгирнг се вижда, че не се движат само направо, особено додж вайпър и шевролет камаро, ами даже бият с много прехвалените от аутобилд немски бегачки, така че стига сте повтаряли като папагали внушенията от нацистката пропаганда.
  • #1
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    М5,М3, С63АМГ,Е63АМГ,ЕС63АМГ,СЛС63 АМГ РС7,РС6,РС4, ЕС8, Мазерати не са ли същия тип коли? Даже са къде, къде по-мощни и бързи. Те не са ли с четири врати? Как това е единсвения масъл кар с 4-ри врати?