IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

95 000 евро е цената на най-бързата Astra

Състезателният Opel Astra TCR има 330 к.с., тежи само 1200 кг.

95 000 евро е цената на най-бързата Astra

Състезателният вариант на новото поколение Astra вече може да бъде поръчван, като доставките към клиентските отбори ще започнат в края на месец февруари 2016 г., съобщават от германската компания Opel.
95 000 евро е цената на най-бързата Astra
Opel Astra TCR (Touring Car Racing), както се нарича машината, е разработена съвместно с Kissling Motorsport и е базирана на версията с 5 врати на новото поколение на модела. Автомобилът е изцяло състезателен, като може да участва в състезания из целия свят, без това да налага каквито и да било технически промени.

Тежащият едва 1200 кг. автомобил се задвижва от 2,0-литров турбо двигател с 330 к.с. и 420 Нм. Въртящият момент се предава към предния мост чрез 6-степенна секвенциална състезателна трансмисия с планки за превключване на волана. Сцеплението между силовия тракт и задвижването се осъществява от двудисков съединител с фрикционни елементи от синтерован метал, а за стабилността при преминаване на по-ниска предавка се грижи автоматизираната система за двойно амбрииране.
95 000 евро е цената на най-бързата Astra
Състезателният Opel Astra TCR спира с помощта на дискове с диаметър 378 мм и 6-бутални спирачни апарати на предния мост, съчетани с 265-милиметрови дискове и 2-бутални апарати на задните колела. Балансът на спирачното усилие може да се настройва индивидуално от мястото на пилота.

Ходовата част също може да се настройва, както и аеродинамика, която включва регулируем преден спойлер и неподвижен заден спойлер.

И нещо любопитно - Astra TCR е създадена в съответствие с техническия регламент, който Международната автомобилна федерация FIA ще обяви за задължителен чак през сезон 2017 г.

Цената на модела в Германия е 95 000 евро.

Снимки: Opel

Тагове: Opel Astra opel astra tcr
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MEN ( преди 10 години )
    Само в България може да се сравняват състезателна кола, подготвена по БЪДЕЩИТЕ стандарти на FIA и премиум спортни купета за богаташи.... Колата тепърва ще трябва да се доказва по пистите, но определено ще има изненадани. ;)
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Къв жи ти ар бре пич ( преди 10 години )
    Като става дума за истински спортни колиа не се говори за ***.ия жи ти ар щото това не е спортна кола,но винаги бих си закупил един M4 GTS ....Това е спортна кола за спортисти.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За ферари не бих казал че може да се мери тоз орел но смешния жи ти ар е жигула до това.
  • #16
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много наистина увреден трябва да си, за да кажеш, че някаква Астричка може да бъде каквато и да е конКУРенция на Ферари и ГТ-Р. Още повече, че щяла да ги прави за смях. Този, който го е написал да ходи спешно да се прегледа! Не се майтапя.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    И понеже чак след коментара прочетох какво сте писали... аз не наблягам на конглокенцията.Просто ще си купя нов GT-R и ще се изкефя. Говорим, ако искам спортна кола. Иначе за тези пари има и прекрасни лимузини.
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Не че нещо, ама...Отворете сайта на Нисан и вижте колко струва нов Nissan GT-R! Да, толкова парички е...
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щото постижениятя им са горе-долу като на оплютата от вас Астра.
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В последните години конкОренцията при хот-хечовете роди страхотни конструкции и показа, че предното предаване никак не е за подценяване. Силата на такава СЪСТЕЗАТЕЛНА кола не е в простия драг, който по принцип в ежедневието е почти неосъществим.Едно предложение за фенчетата на Фераритата и прословутия двутонен GT-R: представете си тези лъскарки на Пайкс пийк или айде, по-достъпно, на Витиня или Аладжа манастир(варненци знаят за какво говоря)срещу някоя от топ 5 на националния шампионат по рали.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Както казах! ( преди 10 години )
    Силно увредени! От каране на рено явно.
  • #10
    6 rate up comment 6 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    353 488 euro e цената хомологиран в клас ГТ3 Нисан ГТР с долните характеристики на двигателя!Да не говорим, колко по големи разходи за експлоатация ще имаш, а състезателен лиценз за по-горна категория,който също струва няколко хиляди евро. Но те джигитите, не се интересуват от моторспорт, ами гледат колко пише на километража. Затова и писти да има, пак ще се правят простотии по пътищата!