Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
Американската компания Rezvani Motors работи по нова версия на модела Beast (Звяр), който предлага във версии купе и кабриолет. Новият автомобил ще носи името Beast X, като ще се отличава с повишена мощност и различен дизайн, твърди GT Spirit.

Beast Speedster. Снимка: Rezvani Motors
Новият модел ще се задвижва от 2,4-литровия двигател Honda, който се поставя на вече показаните Beast и Beast Speedster. Стандартно той развива 300 или 500 к.с., но при суперспортния Beast X мощността му ще бъде увеличена до 700 к.с. Това ще бъде постигнато с два турбокомпресора Garett.
Промените в дизайна на новата версия ще бъдат насочени към подобряването на аеродинамиката. Rezvani Beast X ще се отличава с голямо крило в задната част, допълнителни отвори за охлаждане в предните броня и капак, нов преден спойлер и др. Интериорът също ще бъде ревизиран, но към момента липсва информация.
Показаните миналата година Beast и Beast Speedster използват шасито на Ariel Atom 3 и имат изработено от карбон купе. Откритата версия разполага с 300 к.с. и ускорява от 0 до 60 мили в час за 3,5 сек. По-мощното купе с 500 к.с. спринтира до 60 мили в час за 2,7 сек. И двата автомобила имат тегло от само 750 кг.

