fallback

Следващото Audi Q5 – еволюция, а не революция

Заснеха прототип на модела по време на изпитания

Снимки на следващото поколение на Audi Q5 бяха публикувани от изданието Worldcarfans. Тестовете на кросовъра са на финалната права, като премиерата му трябва да се състои на автосалона в Детройт през януари догодина.От фотографиите става ясно, че в компанията са решили да не променят радикално външния вид на модела си. Очакваше се кросовърът да има различна външност, след като в Audi назначиха нов главен дизайнер – Марк Лихте. Явно обаче в компанията ще заложат на сериозни промени във външния вид едва при новото A8, което също трябва да се появи догодина.Що се касае до бъдещото Q5, то е в стила на новото Q7. Моделът ще превъзхожда като размери своя предшественик, чиято дължина е 4629 мм, а разстоянието между двете оси – 2807 мм. Така в Audi следват тенденцията, наложена от Mercedes-Benz, чийто GLC е по-голям от предшественика си GLK.Втората генерация на Q5 използва същата платформа MLB, която е в основата на Audi A4, Q7 и на луксозния кросовър Bentley Bentayga. Благодарение на олекотените материали в нея теглото на модела ще бъде намалено с около 100 кг. в сравнение с предишното поколение.В гамата мотори ще влюзат бензинови агрегати с обем 1,4 и 2,0 литра, като сред тях ще бъде свръхикономичен 2.0 TFSI, работещ по цикъла на Милер. Ще има и 2,0 и 3,0-литрови турбо-дизели, също взаимствани от новото Audi A4. Очаква се и версия SQ5, която ще се предлага както с бензинов, така и дизелов мотор. Нейната мощност ще бъде около 400 к.с.Салонът на кросовъра също ще бъде взаимстван от A4, като в него ще попадне голям дисплей – с диагонал 12,3 инча, който в Audi наричат „виртуален кокпит”. Отделно ще бъде интегриран и таблет със система MMI.Снимки: Worldcarfans 

Тагове: audi q5
fallback
  • #11
    Дошо ( преди 8 години )
    Спасението на полудържавните ментаци е в обединението!рено + СОЦваген = СОЦреноваген!Таман хората ще знаят откъде да не купуват! ахахахах
  • #10
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "сред тях ще бъде свръхикономичен 2.0 TFSI, работещ по цикъла на Милер."Хех, цикъл на Милър е всъщност цикъл на Аткинън с принудително пълнене. Мазда и Тойота го въведоха още през 90-те. Вурстовете най-накрая са разбрали как работи и ще го пускат серийно с 30 години закъснение. Голяма работа е това немската техническа мисъл. Добре че са японците да има откъде немците да гледат кои технологии да "изобретят".
  • #9
    Outback ( преди 8 години )
    Мунчеее, това че ИД си взимат Тойота, а не немските пластмасови щайги е показателно кое става и кое не. Навсякъде, където условията изискват здрави и надеждни автомобили, хората ползват САМО японски автомобили и "Унимог". Алуди и Соцваген са подходящи, за места, където има само хубав асфалт и комуникациите са на ниво, за да може да се обадиш на пътната помощ.
  • #8
    до: аз да попитам ( преди 8 години )
    Задължително! Нали от години въртят плочата, че ще учат американците да карат "чисти дизели"... :)))
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ще превишават нормите само 39 пъти,а не до сегашните 40 пъти.
  • #6
    аз да попитам ( преди 8 години )
    А в Детройт с дизелов двигател ли ще дебютира? :)
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    ...премиерата му трябва да се състои на автосалона в Детройт през януари догодина.Абе тея мислят ли да изкарат до тогава! Нали ще фалират. Да го правят по-бързо и да не ни занимават повече с партенки, че ни писна от лъжи!
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Новото при този модел е че вместо досегашният стандарт покриван от моделите на концерна - Euro 0, сега вече изпълнява Euro 1. Фолксваген дадоха изявление че са много горди с постижението си.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоя концерн защо изобщо си дава труд? Не разбраха ли? Вече няма смисъл.
  • #2
    Nev ( преди 8 години )
    То при тях от край време и без това всичко си е еволюция, а не революция! От А1 куатро в длаечната 1980 нямат абсолютно нищо революционно.
fallback
Последни