fallback

8 млн. са проблемните дизели на VW в Европа

Сервизната акция започва през януари, приключва до края на 2016 г.

Снимка: Volkswagen AGСкандалът с манипулирания софтуер за измерване на отделяните вредни газове от дизелови автомобили на германския концерн Volkswagen започна в САЩ, но вече е потвърдено официално, че по-голямата част от засегнатите коли са в Европа.Като цяло от общо около 11 млн. манипулирани коли в рамките на Европейския съюз (ЕС) засегнатите са близо 8 млн., потвърди говорител на VW пред Handelsblatt. Вестникът писа, че всички депутати от Бундестага, които са от райони, в които има заводи на компанията, са информирани за случая. В писмата до тях компанията се извинява за „погрешното държане на някои лица в концерна“ и обещава, че Надзорният съвет с помощта на германски и американски юристи ще наблюдава „коректното решение на процеса“.Вече е ясно, че сервизната акция в Европа ще започне през януари и трябва да приключи до края на 2016 година. Не се уточнява обаче какви точно оптимизации ще се правят по проблемните мотори. Преди дни бе съобщено, че 5700 нови коли от марките Volkswagen и Audi са засегнати в България..

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересно, моят стар кош какви газове отделя?
  • #11
    Мемо ( преди 9 години )
    За тва си карайте дачиа да не се разправяте с глупости
  • #10
    до: фиш ( преди 9 години )
    Естествено, че не мисля, че ще ги спрат, но по всички закони, норми и правила трябва. Ти ако си без пречиствателна система на колата, а само с една гола тръба, както всъщност се оказват ВАГените и те хванат в Германия примерно, знаеш ли какво ще ти се случи? 1.Колата е спират на секундата от движение2.Жестока глоба. За това нещо глобите започват от 10 000 евро3.Отиваш на съдЕто ти един груб двоен стандарт при който обикновеният човек понася силата на закона, а корпорацията не. Срамота!
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Държавните субсидии тези измамници си ги получават редовно под една или друга форма и пак ще има пари под масата и немски далавери, за да ги спасят. Няма друг начин, за да оцелеят. Политиците ще направят тайна уговорка и няма да се разбере. Отделно до сега всички държавни немски институции купуват от коли от ВАГ без конКУРс или държавна поръчак. Полицейски коли, пожарни, линейки... всичко е ВАГ. Те ги и поддържат. Става въпрос за милиарди всяка година само от Германия която им налива и налива...
  • #8
    фиш ( преди 9 години )
    Колега, нали не мислиш, че Еврокомисията ще спре от движение 8 млн. автомобила? А кой ще обещети тези 8 млн. потребители за пропуснати ползи? Да в момента тези коли работят нбез да пречистват газове. Дори и за една година смъртните случаи от замърсяване са около 440 000 и не всички от коли на ВАГ разбира се. Много по- малко от осем милиона иска нали. А *** соказвай, че имаш тумор точно от кола на ВАГ. Просто бизнес допустими човешки загуби.
  • #7
    фиш ( преди 9 години )
    Отделно - осем милиона са това! ВАГ нямат опит със сервизни акции, сервизите с които работят вероятно също. А и да извадят н момента 10-20 милиарда - откъде? Отделно вече имат много коли блокирани. Една евентуална държавта субсидия ще свали правителството на момента, тея неща са в миналото. Просто трябва да пипат с ръкавици клиентите, а те не са свикнали. Щото удапят ри по джоба потрецителя ще потънат много бързо.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дефакто в момента се движат милиони ВАГени без система за филтрация и пречистване на изгорелите газове. А това не е ли престъпление? По този начин не убиват ли хора? Къде се *** институции. Защо в гейропа нищо не се случва.!Защо колите не се спрад до отстраняването на проблема! Примерно, ако отидеш на ТЮФ в Германия и установят, че изгорелите газове неса в норма, колата се спира до оотстраняването на проблема. А тези ВАГенит, които в момента се движат са извън всякакви норми.
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    А тука *** RRE RS ни обясняваше как е получил писмо да ходи в сервиза на VW да му оправят строшняка. Хахаха смешника пак го хванахме в лъжа.
  • #4
    фиш ( преди 9 години )
    Разберете, че проблема е твърде голям дори за концерн от ранга на ВАГ. Не става въпрос са се купят два три милиона пиропатрона за възглавници и да се поставят примерно. Става въпрос за софтуера на двигателя. Защото в момента в сервизен режим им покрива еконормите, в нормален - рацоти все едно няма очисткана ггазовете. Но докато изтестват и го тастроят, а става въпрос за много различни модели, ще трябва време. Отделно ще паднат и мощност и др. парометри и висят после с искове от клиентите.
  • #3
    jey leno ( преди 9 години )
    То да бяха само вредните емисий,ама двигателите им 2.0 тди, който се чупят нон -стоп,тях какво ще ги правят???
fallback
Последни