fallback

8 млн. са проблемните дизели на VW в Европа

Сервизната акция започва през януари, приключва до края на 2016 г.

Снимка: Volkswagen AGСкандалът с манипулирания софтуер за измерване на отделяните вредни газове от дизелови автомобили на германския концерн Volkswagen започна в САЩ, но вече е потвърдено официално, че по-голямата част от засегнатите коли са в Европа.Като цяло от общо около 11 млн. манипулирани коли в рамките на Европейския съюз (ЕС) засегнатите са близо 8 млн., потвърди говорител на VW пред Handelsblatt. Вестникът писа, че всички депутати от Бундестага, които са от райони, в които има заводи на компанията, са информирани за случая. В писмата до тях компанията се извинява за „погрешното държане на някои лица в концерна“ и обещава, че Надзорният съвет с помощта на германски и американски юристи ще наблюдава „коректното решение на процеса“.Вече е ясно, че сервизната акция в Европа ще започне през януари и трябва да приключи до края на 2016 година. Не се уточнява обаче какви точно оптимизации ще се правят по проблемните мотори. Преди дни бе съобщено, че 5700 нови коли от марките Volkswagen и Audi са засегнати в България..

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #22
    до: Край ( преди 9 години )
    С всичко, което се сетите стана така. Заличиха производството, земеделието и животновъдството точно наглите и алчни германци. Помните ли щастливите кокошки? Всичко така се прави. Имах приятел с птицеферма и кланица. Доста земеделска земя беше купил и взел под наем, както и направи цех за преработка на фуражи, както и люпилня. Беше затворил цикъла - зърно, смески, пилета, пилешка продукция. Дойдоха една комисия от г.йропата и му поставиха непосилни условия и той се принуди да затвори.
  • #21
    до: Край ( преди 9 години )
    Не само завода във Варна. много други заводи бяха закрити точно от германците или бяха изкупени и изакрити или бяха изкупени и започнаха да произвеждат немска продукция. Най-фрапиращото е как унищожиха точно германците химическата ни промишленост. бяхме едни от най-големите производители на химически торове в света. Немската група BASF с дъщерните си дружества ги изкупиха за 1 лв. по времето на КостООФ и ги заличиха с подкрепата на нашата държава. От най-голям производител, станахме вносител.
  • #20
    Край ( преди 9 години )
    От всичко това доброто е че хората вече не вярват безрезервно на германците. Помислете за това като пазарувате в Лидъл, Карфур, Кауфланд, Била, Пени и дрън дрън. Маслото с краварката в ъгъла може да е много хубаво, но да си го ядат немците Винаги когато мога предпочитам БЪЛГАРСКОТО.
  • #19
    до: Край ( преди 9 години )
    Най-вероятно нищо няма да върнат!Предполагам ще обявят фалит, няма да платят на никой нищо и със скритите пари ще основат нова компания с друго име. При толкова крупен мега скандал, би трябвало имуществото им да бъде запорирано и да не могат да продават нищо. Да обаче те тихомълком ще разпродадат всичко и ще се измъкнат. Да не забравяме, че Германия е зад тях и по всякакъв възможен начин ще им помогне в далаверата. Все пак говорим за милиарди и доста хора ще намажат покрай поредната машинация.
  • #18
    Край ( преди 9 години )
    2006 г. беше затворен завода за дизелови двигатели ВАМО във Варна. До последно в него работеха около 500 човека. Завода беше закрит защото дизеловите двигатели не отговаряха на изискванията на ЕС за екологичност. Що тогава някой не рева за хляба на тези 500 семейства. Не страдайте много за фолксваген - Измами и спечели милиарди - дано сега ги върнат по три.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    При определянето на критериите за емисиии в ЕС фолксваген най-вероятно са взели активно участие.Не те пряко, а немската държава е взела активно участие, което е обществена тайна, която удобно се премълчава. На всички е ясно, че немското автомобилно лоби действа безнаказано и кове закони и правила, които облагодетелстват немската продукция за сметка на другите. Другите фалират и немците ги купуват, за да се превърнат в монополист. Доста изгодно разкараха и японците, защото ги е страх...
  • #16
    до: Край ( преди 9 години )
    От съдебна гледна точка е така, както си го написал. Когато ти продават продукт, който не отговаря на описанието имаш право да го върнеш и да получиш парите си обратно. Има обаче един тънък момент и той е, че ако обявят фалит, то изплащането на обещетения на часстни лица се извършва последно. Прави се списък и първо се удовлетворяват исканията на държавните институции, банки, фирми и накрая на опашката са дребните клиенти. Познай дали ще останат пари за теб и останалите с коли на ВАГ!
  • #15
    Край ( преди 9 години )
    При определянето на критериите за емисиии в ЕС фолксваген най-вероятно са взели активно участие. Така елиминираха конглокенцията на японци, американци и французи / всичките продават по-трудно дизелите си/ и със измамното софтуерче продаваха добре - аа да станат най-големия производител. ОГРОМНА ИЗМАМА която трябва да се накаже с фалит и затвор
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Друг *** освен теб не виждам друг. Това, че ти си сваляш катализатора, слагаш чипове и правиш тунинг на *** си не значи, че всички го правят. Тава е запазена марка на наглите и безкрупулни чалгари каращи немски талиги и мислейки си, че като са се качили на поредната тояга са много вървежни. Не говори от свое име за другите чалгарино! Такива индивиди, като теб поддържат селската марка все още жива, а трябва да е отдавна в небитието, където и е мястото! Поредните им лъжи го доказаха.
  • #13
    Край ( преди 9 години )
    Продажбата на тези коли противеречи на законите и като такава е НИЩОЖНА. Всеки купувач може да върне автомобила независимо колко го е карал и да си получи всички пари обратно от Фолксваген. Това е закона и мисля че в бългърски съд също ще имате успех.
fallback
Последни