Наличните данни показват, че фирмата реализира загуби и именно с новия модел това може да се преодолее. Загубите идват от големите средства инвестирани в разработката на Veyron. За неговото създаване групата Volkswagen, на която принадлежи Bugatti, изразходва 400 милиона евро. Себестойността на един автомобил Bugatti Veyron е около 3.5 милиона евро, а продажната цена е около 1 милион.
Имаше информации за намерения да се пусне и версия кабриолет на Veyron, тип "тарга" (централна част на покрива, която се отстранява). Ако подобен вариант получи зелена светлина, той ще бъде произведен само в серия от 80 броя.
Миналата година Bugatti съобщи и за готовност да разработи нов седан с предаване 4х4, който да бъде с двигател имащ мощност 950 к.с. Този проект обаче така и не получи одобрението на шефа на групата Volkswagen Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) и по този повод президентът на Bugatti Томас Бшер (Thomas Bscher) напусна своя пост.