IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bosch разработи нова хибридна система

В компанията се надяват тя да бъде внедрена в 4 млн. автомобила до 2020 г.

Bosch разработи нова хибридна система

Един от водещите производители на автомобилни компоненти в света – Bosch, разработи нова хибридна система, която ще бъде по-евтина от сегашните и ще може да се поставя на компактни модели, съобщи Autonews.
Bosch разработи нова хибрида система
Хибридът на Bosch ще позволи да се икономисват около 15% гориво в сравнение с традиционните модели с двигатели с вътрешно горене. Освен това електрическата система на агрегата осигурява на мотора допълнителни 150 Нм въртящ момент. Разработката на Bosch е по-евтина, тъй като системата работи на 48 волта, докато повечето хибриди разчитат на 400 волта, сочи информацията.

„Нашият 48-волтов хибрид ще бъде привлекателен за шофьорите в Европа, Северна Америка и Азия. Предвиждаме до 2020 г. около 4 милиона нови автомобили в цял свят да бъдат оборудвани с тази система”, заяви членът на УС на Bosch GmbH д-р Рудолф Боландер, който ръководи отдела Mobility Solutions.

Информацията е ограничена, като става ясно, че вместо на голям електромотор системата на Bosch разчита на генератор, който е 4 пъти по-мощен от стандартния. Тя е снабдена със система за рекуперация на енергията използва и компактна литиево-йонна батерия.

Снимки: Bosch

 

Тагове: Bosch
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nimi ( преди 10 години )
    Много неясноти има. Къде е разположен генератора? За момент си помислих, че ще си остане на стандартното място и ме напуши смях :-)Явно ще бъде някъде на вала с изнесена електроника. Нищо ново май. Имаше подобни разработки.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хора,карайте си каквото искате,и престанете да обиждате другите! Сомо БГ хейтърите разбират от всичко и най вече от коли.
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма нужда да познаваш на кого е фен L.То е повече от ясно. Само немските фенове могат да бъдат толкова много технически неграмотни. Въпреки невежеството им обаче, те се правят, че много ги разбират нещата, но ако беше така те никога нямаше да са фенове на немското. Само технически неграмотните хора, могат да бъдат фенове на нещо, което технически е пълно с проблеми и не струва. Рекламите облъчващи глупавите, явно вършат добра работа...
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    L., ти самия не знаеш какво говориш, пък пращаш другите да четат? Нека позная - фен си на немските коли?
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    L. ( преди 10 години )
    Само разбирачи тука. НЯМА значение алтернаторът с каква мощност е, защото дименсията на батериите е в VAh. Какъв е смисълът алтернаторът да е със същата мощност като ел.мотора??? Тогава да си караме да горивния двигател. Я, седнете и попрочетете това-онова.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ехе, къде ги сравняваш с Хонда - в Хибридния Сивик електромотора е 15 кВт. Тия 4 кВт са направо смешни. 15% икономия на гориво им се привидяло.. немци и силова електроника.. смях.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    нормалните алтернатори са по около 1кВт. тея са решилида сложат по-голям - за 4кВт, което не е скъпо. и в добавка малка батерия и подпомагащ електродвигател - което пак не е скъпо. може и да се получи нещо евтино, но какво от това - ще върши малко работа. Хонда имат меки хибриди одавна - и те не са скъпи, но вършат малко работа.
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айдеее, пак почнаха лъжливата немска пропаганда какво били измислили, колко евтинко било и колко технологично. Мале, мале, мале, тези съвсем се излагат. Даже китайците няма да направят такъв хибрид, като техния, който дори не е направен, а само пущат поредната партенка за заблуда на заблудените вурст фенове. Тези 48 волта са такава смешка, че дори един ученик от електротехникум би се смял. Толкова изостанаха от високите технологии тези, че няма на къде повече. Видяха дизелите до какво водят!
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алтернатора колко ток мислиш,че може да зареди.Това е несериозно и затова и ефективността е по-ниска. Освен ако не сложат и тук някой софтуер да показва по-ниски емисии,съответно разход.
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    добре ( преди 10 години )
    системата е хитро измислена - използва съществуващи агрегати - алтернатора зарежда батерията при спиране а когато ускоряваш - действа като електромотор и подпомага двигателя