fallback

Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia

Потвърдено бе рекордното постижение на Северната дъга на „Нюрбургринг”

Компанията Alfa Romeo представи на изложението във Франкфурт топ-версията на седана си Giulia, предаде пратеникът на Automedia.bg. Италианците разкриха подробности за модела, както и неговата максимална скорост – 307 км/ч. Модификацията е получила името Quadrifoglio и ще се появи на европейските пазари до края на годината. Цените на автомобила ще стартират от 79 000 евро.Топ-версията на Giulia е оборудвана с 2,9-литров бензинов турбодвигател с 6 цилиндъра. Неговата мощност е 510 к.с., а максималният въртящ момент достига 600 Нм. С този мотор ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди.От пресслужбата на Alfa Romeo потвърдиха, че Quadrifoglio е успяла да премине Северната дъга на пистата „Нюрбургринг” за 7 минути и 39 секунди, което е рекорд за сериен седан. Досега топ-постижението – 7 минути и 51 секунди, принадлежеше на BMW M5 и бе записано през 2005 г.Освен това италианският модел предлага най-добрата в класа си устойчивост на усукване на каросерията и равномерно разпределение на тежестта между двете оси. Теглото на автомобила е 1524 кг. Седанът е получил система DNA, която настройва електрическия усилвател на волана и система Active Roll Control, която контролира накланянето в завоите.Все още не са съобщени другите двигатели, на които ще разчита Giulia. Според неофициална информация седанът ще получи 1,75-литров бензинов TBi с 235 к.с. Предвижда се и версия с 1,8-литров мотор с 300 к.с., при която ускорението от 0 до 100 км/ ще отнеме не повече от 6 секунди.Снимки: Automedia.bg 

fallback
  • #31
    ko40 von selo ( преди 9 години )
    това е за хора които могат да карат. тук разни разбирачи и с поло ще ги късам. тва да не е драгрейс. колко дигала. Е класа АМГ купе и ягуар fr купе са наслада. как танцуват само
  • #30
    1234 ( преди 9 години )
    Много минуси много нещо, обаче реалностите са такива. Марката боксува от години идентичноста и е почти заличена от лицето на автоиндустрията. Развойния и център не съществува вече ,завода в Арезе е в руйни, а за продажби и модели е смешно дори да се говори. Към днешна дата е нужно тази Джулия да излезе час по-скоро в серия като масов модел, а не да се шуми около КуВе. Хубаво е да сте фенове ,но не е зле малко реализъм,а скоро ще си останем само с класиките в гаражите и тук таме някое Ц4,Ц8,КуВе
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, кола която ръждясва по-бързо от колкото върви.
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Точно толкова трябва да струва,все пак е малкото ферари
  • #27
    !!? ( преди 9 години )
    79000 евро!!! АБСУРД ЗА АЛФА!
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    И все пак тройката ми е по-красива...
  • #25
    бавареца ( преди 9 години )
    не знам какво е това БМВ M3 CSL с 510кс, но знам , че серийно с 360 атмосферни коня и НЕ заводски пилот прави 7:50 . т.е. 1 сек. по-бързо от 510кс алфа. но както и да е - няма да споря - по долу си написах мнението - браво на алфа, но имат да се доказват
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фактът че италианци се опитват да направят кола като германците е достатъчно красноречив. Няма смисъл от дискусии и спорове просто.
  • #23
    Good... ( преди 9 години )
    Хубава е колата.. много, ама като ще пишем и сравняваме с BMW - нека поне да е адекватно. 510 к.с и специална "версия" - 7:39. ОК.Ама BMW М3 CSL 501 к.с /2007 г./ - 7:22,85. Има го документирано НАВСЯКЪДЕ и не са го крили или забавяли ( "за потвърждаване") Видео:[url] https://***.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k [/url]Още настройки ще трябват май...
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Следейки медийното преставяне на тази кола, виждам, че ще се превърне в следващият GTR Nismo - с редица успехи в youtube. По отношение на екстериорния дизайн, вглеждайки се по-внимателно в снимиките виждам, че последното постижение на италианците е FIAT 500 - тази кола показва, че вървят назад - по азиатски дизайн от този здраве му кажи.
fallback
Последни