fallback

Alfa Romeo разкри максималната скорост на Giulia

Потвърдено бе рекордното постижение на Северната дъга на „Нюрбургринг”

Компанията Alfa Romeo представи на изложението във Франкфурт топ-версията на седана си Giulia, предаде пратеникът на Automedia.bg. Италианците разкриха подробности за модела, както и неговата максимална скорост – 307 км/ч. Модификацията е получила името Quadrifoglio и ще се появи на европейските пазари до края на годината. Цените на автомобила ще стартират от 79 000 евро.Топ-версията на Giulia е оборудвана с 2,9-литров бензинов турбодвигател с 6 цилиндъра. Неговата мощност е 510 к.с., а максималният въртящ момент достига 600 Нм. С този мотор ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди.От пресслужбата на Alfa Romeo потвърдиха, че Quadrifoglio е успяла да премине Северната дъга на пистата „Нюрбургринг” за 7 минути и 39 секунди, което е рекорд за сериен седан. Досега топ-постижението – 7 минути и 51 секунди, принадлежеше на BMW M5 и бе записано през 2005 г.Освен това италианският модел предлага най-добрата в класа си устойчивост на усукване на каросерията и равномерно разпределение на тежестта между двете оси. Теглото на автомобила е 1524 кг. Седанът е получил система DNA, която настройва електрическия усилвател на волана и система Active Roll Control, която контролира накланянето в завоите.Все още не са съобщени другите двигатели, на които ще разчита Giulia. Според неофициална информация седанът ще получи 1,75-литров бензинов TBi с 235 к.с. Предвижда се и версия с 1,8-литров мотор с 300 к.с., при която ускорението от 0 до 100 км/ ще отнеме не повече от 6 секунди.Снимки: Automedia.bg 

fallback
  • #41
    do good ( преди 8 години )
    ти прочете ли статията? пише "което е рекорд за сериен седан"
  • #40
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е какво ги обичаш тези с GT-tata да сръвним ли частите с Е46 купе дизел 150 коня .Алфа ГТ 1.9 жтд -сединител Валео 530лв. Пр.амортисьор 160лв. Долен носач 180лв.БМВ Е46 купе 2.0 дизел- съединител Валео 690лв. Амортисьор 280лв. Носача 270 Делфи.Сръвнете моля в Autopower.bg ади пак карайте *ото дървено Е46. Алфа няма да я пипате,камо ли да я притежавате. За Джулията само наливате 100 октана и карате това е !!!
  • #39
    /// ( преди 8 години )
    Добре,че ги има алфите,че механиците като мен да сме умрели от глад отдавна.147,159 и най-ги обичам тия с GT-тата,като им видя физиономията като им обявим цената на частите на тоя ***.А това ''ферари'' както се изразявате анти-феновете на БМВ,няма как да е впечатляващо,за никои друг освен вас.10 години по-късно Ферари подобрява рекорд на БМВ,това ли ви е гордостта?БМВ имат доста по-силни времена,но не парадират навсякаде с тях само и само да си продадат колата.Тях името БМВ им е гаранцията!!
  • #38
    Анонимен ( преди 8 години )
    *** селендур,от Харманлий ходи бери бустана ,и впрягай талигата да я натовариш хаха
  • #37
    бай Пенчо ( преди 8 години )
    у наше село ей тъй съм ги редил дъските по стобора като пластмасата отпред на тая алфа-малфа!
  • #36
    ККК ( преди 8 години )
    Да кажа и аз колко много е хубава. Страшна направо! А в съвременния свят, в който порше се самозапалва, хонда и тойтота масово прибират коли заради дефекти и нови ФВ не излизат от сервизите, мисля че въпросът с надежността изобщо не е нужно да се обсъжда
  • #35
    orpheus ( преди 8 години )
    конструктурите на шасито са хората които са направили ferari 458 speciale , двигател направен от Ferari и постижинеята на автомобила са като на ferari какво странно има в това !!!????
  • #34
    Georgi ( преди 8 години )
    На някой да му прави впечатление, че немците първо показват серийните масови модели, които може да се пипнат, поръчат, карат,а след това идват М-ки,RS-ки,AMG-та. Италианците обаче демонстрират нещо с двигател на Ферари, което даже автомобилен журналист не го е карал, да не говорим за масов потребител,без никаква идея, кога ще излезе серииния автомобил. Докато той не се появи,този автмобил остава само една красива купчина желязо,служеща за вдъхновение на форумците ссъс 147ци на по 300 000км.
  • #33
    ttt ( преди 8 години )
    До разбирачите с BMW - та.Концерна FCA включва доста марки. А тази Алфа е по-близо до Ferrari. технологиите на концерна Fiat винаги са били основополагащи в автомобилната индустрия.
  • #32
    Дошо до trb ( преди 8 години )
    RS6 с премахнат ограничител прави над 310 с ремап над 330 ;) А тая Алфа да не мислиш, че няма ограничител?А тя с ремап колко ще направи?Тия изпърдяни Алудита ще ги рита където ги свари.Тя Баварките бие какво остава за недоклатените двойни ***?
fallback
Последни