fallback

Tesla най-после разкри Model X

Клиентите вече могат да си избират опции за електрическия кросовър

Tesla пусна на официалния си сайт в интернет онлайн-конфигуратор за клиентите, които вече са направили предварителни поръчки за кросовъра Model X. На него е разсекретен външния вид на автомобила, цената му, както и техническите характеристики, съобщава InsideEVs.Към момента на конфигуратора е показана единствено върховата версия – Signature, която първа ще се появи на пазара. Тя е с мощност 772 к.с., които идват от два електромотора – 262 к.с. на предната ос и 510 к.с. на задната. Те се захранват от комплект литиево-йонни батерии с капацитет 90 кВт/ч. Тази модификация на електрическия кросовър ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, както и да развива максимална скорост от 250 км/ч. С едно зареждане автомобилът ще изминава 386 км.Версията Signatute е получила „умно” пневматично окачване, което се настройва в съответствие с навигацията, модерна аудиосистема, втори ред седалки с 3 места, които могат да се регулират независимо от едно от друго, прибиращ се в пода трети ред седалки, парктроник и подгрев на креслата.Като опции се предлагат система за теглене на ремарке с максимално тегло 2,3 тона, подгряване на волана, както и допълнителна система Ludicrous Mode. Тя струва 10 000 долара, като променя настройките на електромоторите и намалява времето за ускорение до 100 км/ч от място до 3,2 секунди.В САЩ цената на Tesla Model X Signature варира между 132 000 и 144 000 долара. За да бъде закупен кросовъра, клиентът трябва да внесе предплата от 40 000 долара. За сравнение капарото за стандартния модел е 5000 долара. Като цяло версията Signature струва около 25 000 повече от обичайния модел.Снимки: Tesla  

Тагове: Tesla Model X
fallback
  • #9
    Дедо ( преди 9 години )
    Заради всички споменати дотук минуси на чистите електрички, си мисля, че бъдещето е на колите с горивни клетки. Там все пак има система, която произвежда ток и вероятността да закъсаш на път е много по-малка. Само добива на водород е големия проблем, според мен - много е енергоемък, но пък плюсовете са неизменни. Много се надявам натам да се развиват нещата.
  • #8
    FenIX ( преди 9 години )
    Хехе ако не електрички нещо друго ще измести сегашните автомобили. Просто запасите от петрол не са безкрайни и не се възобновяват, а нуждите от него растат непрекъснато, така че неизбежно е. Добре че някой работи по въпроса и за да се развиват тия технологии. Само си спомнете първите GSM-и и сегашните и като цени и като възможности.
  • #7
    Хехе ( преди 9 години )
    Едно рено зое което струва сигурно 5 пъти по-малко изминава 250 км тоя толуп 380 и то сигурно завишени както се разбра за тесла ес.*** според мозъците бъдещето било на електричките.Щели да ни превземат малии кви технологии.Споко *** електрички има от края на 19 век и още не са ни превзели.Нема и да ни превземат.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вместо на платиш 10 000 $ за по голям пробег, ти ги плащаш за по добро ускорение от 0-100!
  • #5
    Xexe ( преди 9 години )
    386 км с едно зареждане отнемащо час бахаха.Тъпации
  • #4
    Владимир ( преди 9 години )
    Дизайна ми е като фейслифт на SSANG YONG ACTYON от 2005.
  • #3
    razgradski pop ( преди 9 години )
    2 критични въпроса за електромобилите:1. какво става ако батериите свършат на пътя?2. колко дълъг е живота на батериите и колко струват?
  • #2
    :) ( преди 9 години )
    Тези врати няма да са удобни в наблъскан паркинг.
  • #1
    bmw e60 ( преди 9 години )
    *** цифирите. $10 000 за Ludicrous Mode, което е реално софтуерна настройка.
fallback
Последни