fallback

Tesla най-после разкри Model X

Клиентите вече могат да си избират опции за електрическия кросовър

Tesla пусна на официалния си сайт в интернет онлайн-конфигуратор за клиентите, които вече са направили предварителни поръчки за кросовъра Model X. На него е разсекретен външния вид на автомобила, цената му, както и техническите характеристики, съобщава InsideEVs.Към момента на конфигуратора е показана единствено върховата версия – Signature, която първа ще се появи на пазара. Тя е с мощност 772 к.с., които идват от два електромотора – 262 к.с. на предната ос и 510 к.с. на задната. Те се захранват от комплект литиево-йонни батерии с капацитет 90 кВт/ч. Тази модификация на електрическия кросовър ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, както и да развива максимална скорост от 250 км/ч. С едно зареждане автомобилът ще изминава 386 км.Версията Signatute е получила „умно” пневматично окачване, което се настройва в съответствие с навигацията, модерна аудиосистема, втори ред седалки с 3 места, които могат да се регулират независимо от едно от друго, прибиращ се в пода трети ред седалки, парктроник и подгрев на креслата.Като опции се предлагат система за теглене на ремарке с максимално тегло 2,3 тона, подгряване на волана, както и допълнителна система Ludicrous Mode. Тя струва 10 000 долара, като променя настройките на електромоторите и намалява времето за ускорение до 100 км/ч от място до 3,2 секунди.В САЩ цената на Tesla Model X Signature варира между 132 000 и 144 000 долара. За да бъде закупен кросовъра, клиентът трябва да внесе предплата от 40 000 долара. За сравнение капарото за стандартния модел е 5000 долара. Като цяло версията Signature струва около 25 000 повече от обичайния модел.Снимки: Tesla  

Тагове: Tesla Model X
fallback
  • #19
    mehmed ( преди 3 години )
    колата е разкош
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Da ne kazvam 2 sm:Evoque 164
  • #17
    Xexe ( преди 9 години )
    Da naistina 380 km sa smeshni na fona na nad 1000 pri dvg.Iziskva se planirane na marshruti koeto otnema vreme.El.kolite sa nepraktichni a samoto zarejdane e poveche 40 minuti(e do 100%) bez supercharge(30 min) koito puk namalqva jivota na bateriqta!
  • #16
    Xexe ( преди 9 години )
    Probega zavisi ot stila na karane i pada rqzko pri visoka skorost kakvato se iziskva na magistralen put.V Evropa malko xora jiveqt v kushti i zarejdaneto prez noshta e problem.Nqma i stantsii a nqma i koi da investira v tqx.Drugo?
  • #15
    Xexe ( преди 9 години )
    A shto gore pishe 386km?Vtoro moje li link?
  • #14
    Xexe ( преди 9 години )
    Tezi vashi dumi na kakvo se bazirat?Da ne ste ot zelenata partiq?
  • #13
    Xexe ( преди 9 години )
    И какво е това различно мислене да не можеш да стигнеш от град А до град Б освен с поне едно зареждане отнемащо 40 минути.
  • #12
    bmw e60 ( преди 9 години )
    до цецо: те като са я правили тази тесла точно за пътя София-Варна са мислили и за това, че неможе да излезеш от София. За тази кола трябва да имаш първо различно мислене от твоето, което се ограничава до кебабчета и кюфтета, чак тогава можеш да видиш защо хората чакат на опашка за такъв авмотомобил въпреки че е много скъп.
  • #11
    Wow ( преди 9 години )
    Това трябва да го прекръстят на ТАЛПА. Много грозен екстериор! Иначе от вътре бива!
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много кофти решение за отварянето на вратите. Абсолютно неоправдано за такъв тип автомобил.
fallback
Последни