fallback

Skoda Superb - 1780 км с един резервоар

Модификацията GreenLine е оборудвана с 1,6-литров дизел

Skoda ще представи на предстоящото през септември изложение във Франкфурт нова модификация на флагмана си Superb, която ще предлага изключително нисък разход на гориво, съобщиха от чешката компания.Версията GreenLine ще харчи средно по само 3,7 л/100 км, което означава, че с един пълен резервоар гориво – 66 литра, тя ще може да измине 1780 км. Освен икономичен автомобилът ще бъде и доста екологичен, като нивото на вредни емисии при него е 95 г/км CO2.Това е постигнато благодарение на 1,6-литровия турбо дизел (TDI) с мощност 120 к.с., с който е оборудван автомобила. Двигателят работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Моторът разполага със система старт/стоп, а в оборудването влиза и система за рекуперация на енергията при спиране.Роля за ниския разход играе и ниският коефициент на челно съпротивление – при лифтбека той е 0,263, а при комбито – 0,275. Автомобилът има намален с 15 мм просвет, а на покрива в задната част е поставен допълнителен малък спойлер.В стандартното оборудване на Skoda Superb GreenLine са включени 16-цолови джанти с гуми с ниско съпротивление при търкаляне, а като опция се предлагат и 17-цолови джанти. Като цяло модификацията е достъпна в три нива на оборудване - Active, Ambition и Style.Снимка: Skoda 

fallback
  • #30
    none ( преди 9 години )
    Тези от Шкода нещо са се объркали. Първо ФВ Пациент (Пасат извинявам се грешка на езика ;)) ще пуснат GreenLine и тогава може и да им разрешат нещо подобно. Ще ми пускат Roomster. Който иска Roomster, да си купи Caddy ;)).
  • #29
    ммм ( преди 9 години )
    ае бе... ти за кои дизели говориш ..,явно по нов от 10-12годишен не си виждал. Някой е писал, че дпф-а се чисти като издухва черни облаци ...такъв дпф е или заминал или разпробит, а иначе е прав пивечето работят на този принцип за самопочистване с обогатяване на гор.смес повишаваики температурата на изг. газове. ,остатъка е фин сив прах тоест пепел, а черния облак си е просто сабди от не работещ дпф. Предимно градското каране скасява живота ну поне 2 пъти
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Между другото, че нещо се измести темата - ако погледнете в spritmonitor ще видите, че всички модели skoda greenline/greentech са по - икономични от произвоно избран хибрид (без плъгините и електричките които карат на ток и основно градско.
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, малоумно или не е факт. Към долния ***, голяма част от саждите отиват директно на пътя, не случайно на дизеловите са насочени натам. Вече останалите ***, които сменяват гърнета за по 20лв не са критерии за нищо
  • #26
    Габровеца ( преди 9 години )
    бе супер е суперба! с тва моторче иска малко бутане по нанагорнищата, зер не се минават иначе над 1000км с 1 резервоар!
  • #25
    Айде бе! ( преди 9 години )
    Значи викаш в Корея преборили смога с дизели? Ха-ха-ха, това Южна Корея от коя паралелна вселена е? Гледам и Китай борят смоговете с дизели, *** нещо само на по-зле отиват нещата. Пък в Япония дето дизели няма проблем със смоговете имат само когато вятъра духа откъм Китай.
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Цял свят прави изследвания и резултатите са едни и същи, наш си *** едно си знае воден от комплекси. Цял свят му казва едно, той обаче знаел по-добре.М/у другото браво на колегата с дизеловия автомобил за извънградско и бензиновия за в града - това е реалния и икономически и екологичен подход, който трябва да следваме. Ест ако бенз. е малък автомобил с нисък разход и т.н. Всички други дето търкалят барутници, като гоуф 4ка примерно TDI са чисти убийци на собствените си деца.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич дори ДПФ-а, за да се "самопочисти" загрява твърдите частици, които са в него с допълнително пускане на гориво и те изгаря и зад автомобиила се появява един черен облак дим! Това дори на най-новите се прави!А тия глупости дето ми пишеш, че някъде си успяли да се "очистят" от смока карайки дизели в градовете е най-малоумното нещо, което съм чувал. Азотните оксиди седят ниско долу, където ние дишаме в продължение на няколко дни докато не станат Диоксид.. Саждите пък директно в дробовете. ***
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мда, вероятно си от тези с махнатите катализатори, затова си толкова компетентен. Относно забраните в Париж и тн, това се налага поради стария им парк. Преди около 10-15г в Южна Корея дизелите са били забранени за частни нужди. Смоговете са огромни. Решават да ги борят с ...дизели, и всъщност успяват. Радват се на чист въздух, защото тъпотиите писани тук за безвредния СО2 са умопомрачителни. А замърсяванията от дизела се контролират по лесно и са само на местно ниво.
  • #21
    mmm ( преди 9 години )
    В България дизела по принцип не е за дпф, за съжаление то и бензина да беше бензин уви не...моя дпф не сам го махнал макар, съветите на мастурята беше такъв, в краина сметка си има препарати вече А почистяане... имам и бензинов автомобил който ползвам предимно градско но в монента чакм 1 датчик на изгорелите газове на стоиност около 600 лв заради хубавия ни бенЗин
fallback
Последни