fallback

Skoda Superb - 1780 км с един резервоар

Модификацията GreenLine е оборудвана с 1,6-литров дизел

Skoda ще представи на предстоящото през септември изложение във Франкфурт нова модификация на флагмана си Superb, която ще предлага изключително нисък разход на гориво, съобщиха от чешката компания.Версията GreenLine ще харчи средно по само 3,7 л/100 км, което означава, че с един пълен резервоар гориво – 66 литра, тя ще може да измине 1780 км. Освен икономичен автомобилът ще бъде и доста екологичен, като нивото на вредни емисии при него е 95 г/км CO2.Това е постигнато благодарение на 1,6-литровия турбо дизел (TDI) с мощност 120 к.с., с който е оборудван автомобила. Двигателят работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Моторът разполага със система старт/стоп, а в оборудването влиза и система за рекуперация на енергията при спиране.Роля за ниския разход играе и ниският коефициент на челно съпротивление – при лифтбека той е 0,263, а при комбито – 0,275. Автомобилът има намален с 15 мм просвет, а на покрива в задната част е поставен допълнителен малък спойлер.В стандартното оборудване на Skoda Superb GreenLine са включени 16-цолови джанти с гуми с ниско съпротивление при търкаляне, а като опция се предлагат и 17-цолови джанти. Като цяло модификацията е достъпна в три нива на оборудване - Active, Ambition и Style.Снимка: Skoda 

fallback
  • #40
    Стига канцерогенници ( преди 9 години )
    "Качеството на въздуха в най-големите градове не се подобрява, а в някои даже се влошава в последните години. В резултат жителите на Лондон, Париж, Марсилия, Милано и Рим дишат доста по-мръсен въздух от жителите на Лос Анджелис, Ню Йорк, Филаделфия, Чикаго и Торонто, въпреки че последните са значително по-големи и с много повече транспорт.Горното се случва, въпреки че общите емисии на ФПЧ и техните преглоксори (серни, азотни оксиди и амоняк, които водят до образуване на ФПЧ) в ЕС са доста по-нис
  • #39
    Стига канцерогенници ( преди 9 години )
    "Замърсяването на въздуха с фини прахови частици (ФПЧ) е рисков фактор, който води до респираторни, ракови и други заболявания, които ежегодно причиняват смъртта на 430 000 души в ЕС (при 3 пъти по-малко в Северна Америка). В сравнение с това всички други екологични проблеми на континента просто не съществуват."
  • #38
    Стига канцерогенници ( преди 9 години )
    Точно това е причината за 7 пъти по-големите реални емисии на дизелите - настроени са така че да дават добър резултат само на измисления тест с малки натоварвания докато ги сертифицират. В момента в който натиснеш малко повече газа и става пушеци, пушеци.. Статистиката е ясна - в щатите и Япония замърсяването на въздуха е в пъти по-малко от в Европа.
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отделно е факт, че ДПФ-а при повече газ не работи. При тръгване на светофара чисто нови дизели плюят черен дим и то видим и осезаем, така че дизела е най-мръсната технология може би само старите рейсове дето караха на нещо, като мазут са по-зле...
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хах Фокушима дава за пример - това е катастрофа в следствие на природно бедствие .. все едно да кажеш, че ако се запали паркинг с дизелови коли и изгорят всичките черния дим замърсява повече, затова такива не трябва да се правят повече. ВЕИ-тата са вече огромен процент в световната енергетика, а ТЕЦ-овете са значително по-чисти и контролирани от автомобилите. Както каза колегата всички тия ДПФ-и дето чадат са за смяна ама никой не ги сменя, защото са сумати пари и всеки тарикатее.
  • #35
    JOVI ( преди 9 години )
    Понеже е много екологично я кажи сега за Фокушима :-) "електромобилите почти не замърсяват и както написах замърсяването не е в града" то може ТЕЦа да не е в града ама все си мислч,че на въздушните течения не им дреме къде е
  • #34
    JOVI ( преди 9 години )
    сегаааа да кажем 2 думи за хибридите някой знае ли от къде идва тока за тяхното зареждане :-) понеже са супер екологични ? Май тока идва от ТЕЦ,АЕЦ и тн. които изобщо не замърсяват и не са опасни :-)
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имайки предвид политиката на фолксваген към шкода, най-вероятно този модел ще бъде направен с по-малък резервоар, а разходът му ще бъде изкуствено вдигнат, за да не се получи отново, че шкода правят по-добри и по-надеждни коли, използвайки същите платформи.
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи недей лъга бе ***! Я погледни spritmonitor и пак хубаво гледай дали тракалниците са по-икономични от хибридите! Хубаво задай данните на търсачката кухарник ***!
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добър разход. Браво! Дано си оправят и качеството. Не знам дали още имат проблеми със скоростните кутии, но тези с компресорите на климатиците не са решени. На последния тест на VW Up климатика "пи вода". При Шкода нещата са дори по-зле. Там плюс класическите проблеми на 'групата', имат проблем с дълготрайността на качеството.
fallback
Последни