fallback
Коментари ( 22 )
Напиши коментар
-
#22
Хора - май нямате представа от колите на тойота.По офроуд разходките са Prado (LC 150) а това от статията е V8.За надежднсотта при off-road - няма статистика. Особено при сериозен off-road машините са доработвани. Там в консумативите влизат доста повече неща, които при нормална експлатация се водят повреда :)
-
#21
Няма да е лошо за надеждноста да пише някой с личен опит,а не от рода чувал сам..,брат ми гледал,че ми каза или веднъж се возих...
-
#20
Попитах те 100 пъти какъв рушвет ти дават вносителите на немски клозети да ги хвалиш толкова много.
-
#19
Бил съм на офроуд в пустинята с Toyota Land Cruiser и изживяването беше невероятно - 120 км/ч направо през дюните.Шофьорите на офроуд ползваха само този модел - имаше само 2-3 Нисана и едно Мицубиши от около 40 коли. Надеждността е невероятна.
-
#18
Вероятно така е казал арабския бизнесмен - всичко около Тойота е само придчи или приказки от шипковия без нищо зад тях.
-
#17
Що, това да добиваш и продаваш петрол не е ли бизнес?
-
#16
Такова понятие като арабски бизнесмен няма...ако не е петрола, който просто са наследили..още щяха да си пасът камилите по пустините
-
#15
Арабски бизнесмен казва на група туристи искащи да ходят в пустинята "Ако искате да ходите в путинята вземете Рейндж Ровър,ако искате да отидете и да се върнете само с Тойота Ленд Крузер".Повече коментари са излишни.
-
#14
Това е еталона по който всички се сравняват.Недостижима е Тойота.
-
#13
"Land Cruiser V8 е 179 900,00 лв., а нормален Land Cruiser 82 900,00"А това на снимката кой модел е???Цената очевидно не си струва-освен ББ с държавна пара никой не си го е купил.Бензина го спряха защото не покрива евро 6.В момента в Тойота го дават на голяма промоция и пак никой не го купува.В трудно достъпните места използват основно LC 120 и 150 - които са други модели.
1 - 10 от 22
първа < 1 2 3 > последна