fallback

Следващият Lexus LS ще върви на водород

Моделът ще получи и хибридна версия с над 540 к.с.

Следващото поколение на луксозния седан Lexus LS, чиято премиера е насрочена за международното изложение в Токио през октомври, ще има версия с горивна клетка, твърди Autocar, позовавайки се на свои източници.Настоящият LS. Снимка: Lexus Въпросната водородна система ще бъде заета от модела на компанията майка Toyota. За разлика от Mirai обаче, при който мощността на мотора е само 136 к.с., водородният Lexus LS ще разполага с около 300 к.с. Общата маса на тази версия ще бъде приблизително 2100 кг, като с напълно заредени резервоари автономният пробег ще достига 400 км, сочи информацията. Водородната версия на Lexus LS трябва да бъде въведена на пазара през 2017 година. Първоначално моделът ще се предлага с два двигателя - бензинов и хибриден. Първият вероятно ще бъде V8 с около 472 к.с., докато вторият ще съчетава бензинов V8 агрегат и електромотор, предлагайки мощност от над 540 к.с. За следващото поколение на Lexus LS не се знае много, не са налични дори шпионски снимки. Неотдавна обаче вицепрезидентът на Lexus за Европа Алън Утенховен заяви, че моделът ще демонстрира по-динамичен и по-емоционален дизайн от настоящия. Появила се наскоро непотвърдена информация пък сочи, че новият LS ще получи и версия купе, която ще се конкурира за клиенти с Mercedes S-Class Coupe. Всички подробности очаквайте през идните месеци.

Тагове: lexus ls
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    А колата е красавец, най-красивото в най-високия клас.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сменянето е за бързащи и при тесла струва 50-60$------- Точно за това говорех. За да ти сменя батериите някой за минути, трябва да му платиш,а ако плащаш през 2 дена по 50 $ за смпна ,без разходите за ток, къде ти е ползата от тая тесла?
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    да се произвежда чист водород чрез ВЕИ е много неефективно----------- Предполагам ще се аргументираш с цифри! Неефективно и замърсяваща е и дестилацията на петрол, но никой не се оплаква от нея. Чрез ВЕИ се произвежда водород, и то по напълно чист начин.
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    от къде ти падат тия цифри как нямаш срам да си измисляш незнам колко е кг водород но знам че резервоара на тойота мирай тежи 87.5кг и да се напълни струва 50$----- Ама ти наистина си много глупав и некомпетентен. Това че резервоарът тежи 85 кг. не значи,че това е неговата вместимост. Тежи толкова защото е много усилен заради наляганията,а побира реално 5 кг. водород, по 7 $ на килограм, за 500 километра се движиш за 45 лв!
  • #15
    бавареца ( преди 8 години )
    да се произвежда чист водород чрез ВЕИ е много неефективно. отделно е труден за съхранение. допускам че ще се произвеждат някой леки въглеводороди от ВЕИ - СН4 или нещо по сложно - но се съхраняват доста лесно и емисиите са малки.
  • #14
    бавареца ( преди 8 години )
    аз не приказвам празни приказкиhttp://***.cnbc.com/2015/08/10/tesla-burns-cash-loses-more-than-4000-on-every-car-sold.html
  • #13
    Майна ( преди 8 години )
    Винаги като почна да чета коментари от рода - " Малееее много разбирачи тука ..." знам че .......... съм си загубил времето с този коментар !
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Леле, много разбирачи тука. Предполагам осве на дичел на друго не са се качвали и всяка нова екологична технология е като *** в задниците им. Само да ви светна, че водорода можеш да си го произвеждаш извън населените мест. Далеч от хората и няма да ги тровиш, като канцерогениците. Има ВЕИ, който ти произвежда безплатен ток и с този ток правиш водород. Пак повтарям не в населеното място. Просто е, но не е за прости хора. Дизела при добива, преработката, транспортирането му и изгарянето замърсява.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Водород може да се произвежда чрез ВЕИ.Кой ще ти сменя всеки ден батерии по 80 кг.за няколко минути? Колко евтино е това и дали става за няколко минути? Не.Водородната кола харчи несравнимо по-малко от ДВГ както го наричаш. Разходът на Тойота Мирай е цената на 5 кг. водород, по около 5-7 долара на кг., което прави около 25-30$ за 500 км. чиста енергия.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Рудолф, хора,които не са чели,не е редно да поучават другите и да пишат за неща,които не разбират. Ако беше чел,щеше да си наясно,че Япония е водила изолационистка политика. Когато говориш за Ренесанс първо да беше чел за него,а не само да подхвърляш понятия. Най-малкото германската държавност дефакто слага край на Ренесанса в неговата мека Рим. Смятам,че тази твоя предубеденост към Япония и техните коли идва както от липса на знания, така и от ниска култура.
fallback
Последни