fallback

Volkswagen стана номер 1 в света

През първото полугодие германският концерн е продал 5,04 млн. автомобила, докато Toyota е пласирала 5,022 млн. коли

В преследването на първото място сред най-големите автомобилни производители в света поне през първите шест месеца на годината германският концерн Volkswagen успява да се наложи срещу най-близките си конкуренти. Въпреки слабите продажби базираната във Волфсбург компания се справя като цяло добре, защото всички други отчитат по-сериозни спадове, предава Bloomberg. Снимка: Ройтерс Въпреки някои слабости в продажбите през първите шест месеца на годината Volkswagen стана най-големият производител на автомобили в света. Европейският лидер изпревари по продажби своя японски конкурент Toyota. Тази етапна победа обаче се дължи в голяма степен на слабости в Toyota. До края на юни тази година компанията е продала 5,022 млн. коли от марките Toyota, Daihatsu и Hino, съобщи концернът. Това е спад от 1,5 на сто на годишна база. При Volkswagen с неговите 12 марки продажбите през първите шест месеца спадат с 0,5 на сто до 5,04 млн. автомобила, съобщи преди дни VW. При американския концерн General Motors, който е третият по продажби производител, продажбите стагнират на ниво от 4,8 млн. коли. Volkswagen се възползва от благоприятната тенденция в Европа, където пазарът на нови автомобили се ускори с най-бързи темпове от 5 години и половина, смекчавайки удара от забавянето в Китай, най-големия пазар за компанията. За да постигне своята поставена през 2007 г. цел - да стане най-големият производител на автомобили в света, Volkswagen ще трябва да издържи на спада в търсенето, предизвикано от волатилния фондов пазар на Китай и конкуренцията от евтини модели кросовъри от китайските марки. Икономическото развитие в Китай обаче дава все по-често повод на експертите от индустрията да се замислят за бъдещето на германския концерн. През първата половина на годината VW е продал в страната с 3,9% по-малко автомобили, отколкото година по-рано. В сряда Volkswagen ще представи финансовите си данни за полугодието. Анализатори очакват убедителни данни. Още икономически новини от света на автомобилите четете в Investor.bg

Тагове:
fallback
  • #52
    RRE S3 ( преди 9 години )
    po6lite folksvagen4eta i minalata godina iskaha da sa pri velikite Toyota v klasaciata ama na kraia na godinata Toyota pokaza na po6lite germanski kopirova4i kyde im e miastoto - v Kitai muhahahahahahaha
  • #51
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде пише 1% преднина и какви по-малко екстри.Точно обратното- японските в базово изпълнение са с повече екстри,а немските масово се купуват в ниски нива на изпълнение, тоест по правило с по-малко екстри са немските в масовосттаим. Японските са признати за по-здрави коли от самите германци. И не само от германци,а и от англичани, американци и др. При японския автомобил всичко по колата е по-здраво от германския.
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така беше и миналата година и накрая на годината Тойота пак продаде повече коли. Тойота си е Тойота и продава най-качествените и здрави коли, това е нейната визитна картичка по цял свят.
  • #49
    до истината ( преди 9 години )
    "Да налива немската държава пари в заводите ти"Хаха, точно обратното - немската държава смуче яко от заводите. (Шрьодер (избран от избиратели) като беше в управ.съвет на ФВ дали е взмимал от избирателите да давана ФВ или обратното - задачка с понижена трудност)
  • #48
    до истината ( преди 9 години )
    "AutoBild отново посочи Toyota за най-надежден "Ама с 1% "преднина". Днес почти всички проблеми са електрика (датчици и захранване) и понеже японските средно са с по-малко екстри и дават малко по-добър резултат. Иначе са еднакви - вече не се чупят двигатели, няма ръжда, нищо не тече, нищо не се разпада...Това не е фактор вече - ти купуваш ли си хладилник само щото замразявал с 0,01 градус повече?
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Със сигурност Taro не влиза в тази класация защото не се произвежда от от 20 години.Тойота се опитаха да навлязат в европа използвайки за двигател бранда VW но като е скапана колата само бранда не помага - особено пък на претенциозния европейски пазар.
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гледам коментарите и си мисля кой човек си взима кола до живот, нормално е да мислиш 3-4-5г напред. Така че ми е все тая какво ще стане с нея на 10-тата година. Само да споделя наблюденията ми върху 5 чисто нови автомобила, карани в различни промеждутъци от време в семейството:Корола 2005-продадена на 74к-сменени 2 крушкиАвенсис 2011-продаден на 38к-нпГолф TDI 2013-в момента на 32к нпГолф TSI 2012-в момента на 57к нпПасат Б6 1.9 TDI-в момента на 104к 2 крушки, 1 подгр свещ, 2 тампона
  • #45
    истината ( преди 9 години )
    VW Taro е най-надеждния ВАГен за всички времена!- Защо?!- Защото им го е произвел Тойота!Какъв срам, какво падение да притежаваш 12 марки и да не си първи по производство. Да налива немската държава пари в заводите ти и да не можеш нищо свястно да произведеш. Въпреки налетите пари, някой друг да ти даде модел да произвеждаш. Ето това са ВАГените - безидейни, калпави, трошливи, наценени и смотани с пенсионерска визия.
  • #44
    bobby2014 ( преди 9 години )
    "Наскоро бях в Гърция и видях VW Taro. Оказа се, че това е Toyota Hilux, произведена като VW Taro.""VW Taro е най-надеждния модел който Фолцваген някога са имали. Естествено, това е защото е произвеждан от Тойота."Нещо си в грешка, произвеждан е от ФВ, в техните фабрики. Преустановен поради липса на продажби. Още оттогава - 1990г са зле в продажбите на стария континент...
  • #43
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Само ще кажа, че през 2005г. Фолксваген бе с двойно по-малки продажби от Тойота"И В СЕГА ВАГЕН ЕЕ С ДВОЙНО ПО-МАЛКИ ПРОДАЖБИ ОТ ТОЙОТА. ТАЗИ СТАТИСТИКА Е ЗА ВСИЧКИТЕ МАРКИ НА ВАГ - ИНАЧЕ САМО СЕЛСКИЯ ВАГОН ПРОДАВА ПО 5-6 МИЛИОНА НА ГОДИНА! АРЕ СТИГА ВАГЕНСКИ ЛЪЖИ И ПРОПАГАНДА - ЕГАТИ СЕЛСКАТА ФИРМА!
fallback
Последни