fallback

Lexus представи обновения IS

Моделът вече предлага двигател с турбо

Lexus представи обновения си модел IS, който е оборудван с нов двигател за най-достъпната версия. Освен това вече се предлага и нова модификация със задвижване на четирите колела.На външен вид Lexus IS от моделна година 2016 почти не се отличава от предшественика, тъй като в компанията са заложили на техническите промени. Досега най-слабата модификация разчиташе на атмосферен 2,5-литров бензинов мотор с 208 к.с., но вече неговото място е заето от 2,0-литров турбо двигател с 241 к.с. Това води и до промяна на името на версията – от IS 250 на IS 200t.В гамата на модела е включена и модификация IS300 AWD, под чийто капак е поставен V6 мотор с обем 3,5 литра и мощност 255 к.с. Той работи с 6-степенна автоматична скоростна кутия. По-мощен вариант на този двигател – с 306 к.с., е достъпен за версиите IS350 и IS350 AWD, като при тях той се съчетава с 8-степенен автомат.Освен двата мотора Lexus IS е получил и опционалния пакет Premium Plus,, който включва регулируем на височина и в дълбочина волан, чистачки с датчици за дъжд и системата Lexus Enform Service Connect, която предлага различна информация за автомобила на смартфона на собственика.За всички модификации на седана е достъпен и спортният пакет F Sport, който включва агресивни елементи по каросерията, уникални 18-цолови джанти от лека сплав, както и пренастроено окачване.Снимки: Lexus

Тагове: Lexus IS
fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 9 години )
    jeroslaveee - dneska 6e idva6 li da ti razcepa trutkata - a misko selska?
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    "и съм потресен от силните вибрации на дизела,"Както някой писа по-надолу, щом за някои хора и чалгата е музика, защо не и тракащите и вибриращи дизели да не са "премиум"?Ама не бе, те модерните дизели не тракали! Ха-ха!
  • #33
    Дифорс Валвматиков ( преди 9 години )
    Личи си, че тук пишат фанатици, които с никакви доводи не можеш да убедиш в едно или друго. Няма как да твърдите, че немските автомобили са най-здрави, след като не печелят нито една класация по качество в света. Дори и цитираните по-долу JDPowеr всяка година (както и ТЮВ и АутоБилд Германия и др.) не ги слагат в челото по здравина. Що се отнася до дизайна там всеки има мнение и слава богу, иначе всики още щяхме да карама Лади, както преди време се говореше, че това са най-добрите коли.
  • #32
    Дифорс Валвматиков ( преди 9 години )
    Предлагам ви да тествате един след друг Lexus NX300h и BMW X3 2.0 D. Можете да отидете в шоурума на Лексъс и да ги помолите с техния автомобил да отидете до БМВ за подобен тест. След това кажете на коя кола се чува двигателя и на коя не. Аз лично сравнявах двата модела, заедно с Ауди Кю5 и съм потресен от силните вибрации на дизела, за разлика от Лексъса, където си мислиш че двигателя не работи, но се ориентираш по надписа "ready", който те уведомява че автомобила е в готовност за движение.
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Амин! С 10 години закъснение Тойота разработи модерни двигатели! Време беше!
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахахаха, гледам форумния ВАГ-*** се е развихрил яко. няма почивка за него. здраво го хапе мУхЪтЪ.....
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карал си ти на баба си фърчилото
  • #28
    Йошко ( преди 9 години )
    Хе-хе, не тракали дизелите?? Вие вагонетките и от сетива ли сте оперирани? Точно днес карах 520д и вибрациите са ужасяващи, особено като подскача двигателя от авто-старт-стоп системата по светофарите. Страшен премиум, но те някои и чалга харесват че и за музика я броят, нищо чудно че и дизелите имат претенции за премиум..
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошееее - в passat има такава екстра (само че седалката се мести в позиция удобна за качване и слизане) мнооого отдавна-върви стандартно с ел. седалки (около 2000 лв.). От пасат нагоре го предлагат.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Замислих се този интериор като е толкова грозен дали пък не е удобен?Еми не е-как трябва да бръкнеш между ск. лост и страницата на централната конзола да си пуснеш подгряването??? Като си сложиш чашата с кафе ти се пада някъде при лакътя - удобно нали - гаранция ще го разсипеш. А контролите на климатроника (двете вертикални линии в краищата под духалките предполагам)явно сензорни и не знам как ще ги уцелиш докато караш.Недомислици като в повечето японски коли.
fallback
Последни