fallback

Lexus представи обновения IS

Моделът вече предлага двигател с турбо

Lexus представи обновения си модел IS, който е оборудван с нов двигател за най-достъпната версия. Освен това вече се предлага и нова модификация със задвижване на четирите колела.На външен вид Lexus IS от моделна година 2016 почти не се отличава от предшественика, тъй като в компанията са заложили на техническите промени. Досега най-слабата модификация разчиташе на атмосферен 2,5-литров бензинов мотор с 208 к.с., но вече неговото място е заето от 2,0-литров турбо двигател с 241 к.с. Това води и до промяна на името на версията – от IS 250 на IS 200t.В гамата на модела е включена и модификация IS300 AWD, под чийто капак е поставен V6 мотор с обем 3,5 литра и мощност 255 к.с. Той работи с 6-степенна автоматична скоростна кутия. По-мощен вариант на този двигател – с 306 к.с., е достъпен за версиите IS350 и IS350 AWD, като при тях той се съчетава с 8-степенен автомат.Освен двата мотора Lexus IS е получил и опционалния пакет Premium Plus,, който включва регулируем на височина и в дълбочина волан, чистачки с датчици за дъжд и системата Lexus Enform Service Connect, която предлага различна информация за автомобила на смартфона на собственика.За всички модификации на седана е достъпен и спортният пакет F Sport, който включва агресивни елементи по каросерията, уникални 18-цолови джанти от лека сплав, както и пренастроено окачване.Снимки: Lexus

Тагове: Lexus IS
fallback
  • #45
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "може и да се повдигнати и вътре нивото да е същото, както е според японския дизайн."На кой модел е тоя "японски дизайн"? Аз имам първа генерация IS под калниците има място за гумите в случай че окачването се свие толкова. На т.нар. маска не и ли се вика радиаторна решетка?
  • #44
    доц. д-р боко боков ( преди 9 години )
    швабен, браточка, дълго е, ако не разбираш. накратко, калниците могат да стигат до гумите, но вътре да е предвиден луфт, а може и да се повдигнати и вътре нивото да е същото, както е според японския дизайн. маска е това, дето седи пред радиатора и свързва фаровете
  • #43
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новата f30 на Бмв ще го разцепи от всякъде тв грозното нещо.
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    Иска да каже,че Лексуса е голям китюк,грозен. И е прав.
  • #41
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    боков, нещо не ти разбирам терминологията.. какво имаш предвид под "високи калници" и "маската също копира, но е несъразмерна с фаровете"? Какво е това маска и има ли тя почва у нас?
  • #40
    доц. д-р боко боков ( преди 9 години )
    пичове, радвам ви се на коментарите. фен съм на джи ем, особено опел и шеви, но съм и обективен. имаше един шеф на борда на джи ем с фамилия вагонер, това по повод вагонетките и който се заяжда с тях. сега сериозно1. калниците са типично японски и високи2. стрелките създават стил, но не се вписват в пластмасата наоколо3. отворите за колелата са малки, а калниците се нуждаят от допълнително "напомпване"4. антената-перка е плагиатстване, а маската също копира, но е несъразмерна с фаровете
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    до долния ***. Първо, не е лошо да се научиш да пишеш. Говоря за вибрациите. Никъде не съм писал, че дизела е по-безшумен от бензина/хибрида. Не съм от тези с розовите очила. Макар, че по-долно пишещия леко преувеличава нещата. Дизела е доволно тих. На мен лично по-металното звучене на дизела под товар ми по-харесва от бензиновия, особено малките мотори са като миксери. Иначе да, според мен е 535 е по тих от 520. Няма да ти обяснявам защо
  • #38
    Анонимен ( преди 9 години )
    do dolnia - тапаг - сравнил ги е кой е по-шумен!!! според тебе 535 е по-тих от 520 ли?!?!
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    И защо сравни точно тези два мотора? Нямаха 535D ли? Както и да е, въпросът ми е риторичен
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    иерославеееее - как го забих в *** в лекса днескаааааа - охаааааааа - егаси кефа лек - браво!
fallback
Последни