IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lamborghini се отказа от хибридната си суперкола

Всички мощности на компанията ще бъдат насочени към кросовъра Urus

Lamborghini се отказа от хибридната си суперкола

Компанията Lamborghini се отказва от плановете си пускането в серия на хибридната си суперкола Asterion, тъй като всички ресурси ще бъдат насочени към организацията на производството на кросовъра Urus. Това съобщава Autocar, като цитира шефа на италианската марка Стефан Винкелман.
Lamborghini се отказа от хибридната си суперкола
По думите на топ-мениджъра, Asterion (на снимката) е бил създаден, за да демонстрира възможностите на марката и да докаже, че тя е готова да се справи с новите изисквания за екологичност на автомобилите. Феновете на Lamborghini приеха модела с ентусиазъм и затова се очакваше той да се появи в серийно производство.

Asterion дебютира пред публика на автосалона в Париж миналата есен, като бе оборудван с агрегат, развиващ 910 к.с. В него влизат бензинов 5,2-литров V10 с 610 к.с. и 3 електромора. Тази комбинация позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3 секунди. Само на електричество моделът може да измине 50 км, а разходът на гориво в хибриден режим е едва 4,2 л/100 км. Максималната скорост е ограничена на 320 км/ч.

Спазвайки традициите си да дава намоделите си имена на бикове, Lamborghini нарече модела Asterion в чест на минотавър – хирид между човек и бик. При представянето на автомобила шефът на отдела за изледвания и разработки на марката – Маурицио Реджани, обяви ориентировъчната цена на хибрида при пускането му на пазара – около 350 000 евро.

Снимка: Lamborghini

Тагове: lamborghini asterion
0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В правилна насока се движат! Никакви хибриди! 1.9 ТДИ на новата жипка Ламбо ще е чудесно. Само да изтрият надписа шкода от казанчето за чистачките, че после срам да искат трицифрена сума в ойро за същата част, която струва двуцифрена сума в хечбек без ел стъкла.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    играч ( преди 10 години )
    Абе защо не публикувате, как Кьонигсег One1 е подобрил рекорда на Спа с умопомрачителна разлика и то в трафик...?
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГ имат суперхибрид -918 имат и обикновени хибриди, а Ламборгини са произвеждали кросоувър много преди Ауди да ги купят.
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хибридите са обречени.Каза неукия, ***, български чалгаджия, фен на немското и дизелите. По-голям капацитет по отношение хибридите от него няма на целия Балкански полуостров. Мирише на пот, чесън и бира, пуснал си е Азис и премлясквайки и сърбайки шкембе чорбата ще ви обясни за хибридите. Слушайте го и му вЕрвайте. Той е на ти с тая технология. Абе вие знаете ли:колко струва , колко ресурси черпи и замърсители произвежда производството ?А знаете ли? Ако не знаете, питайте го!
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Не смятам хибридите за обречени. Без минало са, но поне за близкото бъдеще имат немалко предимства. Най-подходяща смятам тази технология за големите, тежки коли - джипове, ванове, лимузини. При малките цената я обезмисля. Твърде много производители разработват хибриди, не мисля, че е просто временно технологично залитане.
  • #2
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Рудолф ( преди 10 години )
    Браво на ФВ. Хибридите са обречени. Коли без бъдеще и минало. Отново доказателство че европейците сме над всичко
  • #1
    18 rate up comment 6 rate down comment
    OBJE ( преди 10 години )
    Хибрида не е шега работа, все пак и ВАГ са много далеч в момента от водещите марки в тези технологии, въпреки че съм скептик относно развитието на хибридите.