IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla прибави мощност на Model S

Шефът на компанията разкри подробности и за кросовъра Model X

Tesla прибави мощност на Model S

Компанията Tesla увеличи мощността на топ-версията на седана си Model S – P85D, благодарение на допълнителна програма с името Ludicrous Mode. Батериите на електромобила вече имат емкост 90 кВт/ч (досега тя беше 85 кВт/ч), което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди (3,1 секунди досега).
Tesla прибави мощност на Model S
Прибавянатето на допълнителна мощност ще увеличи и пробегът на седана с едно зареждане. Досега Model S изминаваше 460 км, но това разстояние вече е 480 км. Цената на допълнителния пакет е 10 000 долара за нов автомобил и 5000 за вече закупена машина.

Едновременно с обновяването на Model S P85D от компанията разкриха подробности и за кросовъра Model X, който трябва да се появи на пазара до 2 месеца. Той също ще получи опцията Ludicrous Mode, която трябва да го превърне в най-бързия всъдеход на планетата.

Очаква се кросовърът да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди. За сравнение в момента Porsche Cayenne Turbo S прави това за 4,1 секунди. Според шефа на Tesla Motors – Елън Мъск, първият кросовър на компанията му ще струва горе-долу толкова колкото и топ-версията на седана Model S (87 500 щатски долара).
Tesla прибави мощност на Model S
Освен същия агрегат, новият всъдеход ще получи и идентична система за задвижване на четирите колела – по един електромотор на всяка ос. Батериите са разположени под пода на електромобила, което ще му позволи да разполага с най-ниския център на тежестта сред серийните SUV.

Още в базовата си версия Model X ще бъде със 7 места, като дизайнът на салона също ще бъде идентичен с този на Model S. Поръчки за кросовъра вече се приемат, като предплатата за клиентите в Европа е около 6000 евро.

Снимки: Tesla Motors

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    .!. ( преди 10 години )
    "Батериите на електромобила вече имат емкост 90 кВт/ч" Е гати и глупостта! Енергийният капацитет на батериите се измерва в Втч (респективно кВтч). Тук в Автокомедия досега не съм видял статия за електромобили, където да не са объркани мерните единици поне на едно място. Да ви имам журналистите! Няма ли поне един, който да е ходил на училище?
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Истината е в ... ( преди 10 години )
    .. усъвършенстване на графеновите батерии! И тогава Тесла ще е с поне 2-3 крачки пред останалите.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    икономиста ( преди 10 години )
    Браво на Тесла!Показват на онези, които усъвършенстват дизелите над 100 г., че още са в каменната ера. Японците и компании, като Тесла, движат автоиндустрията напред, а немците си гласуват закони в Европа, за да си защитават продуктите с НЕикономически средства, а с политически.
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Технологиите на Тесла са съвсем тривиални. Големите мощност и капацитет идват от литиево-йонните батерии на Панасоник, японска разработка. Засега все още Тесла са на загуба, конглокенти ще се появят веднага щом технолгията стане печеливша.
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    ако мога да си позволя трета кола в семейството И то да е висок клас - задължително ще е Тесла. даже ако ми бе по джоба и втората - с голяма вероятност - щеше да е такава.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Бобо ( преди 10 години )
    До 41:TESLA даже позволиха да се ползват патентите им, защото нямат кон-глокенция! Тоест те зорлем искат да има повезе фирми с добри ел. коли. Колкото повече производители, толкова по-бързо ще се развие инфраструктурата. Но все още явно има по-големи печалби от ДВГ и там има доста консумативи, които ги няма при ел. колите като масла, филтри и тн., които струват пари при сервизиране. И не ноже да дадете вашата TESLA на бай Спиро от Казичане да ви я сервизира.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    41 ( преди 10 години )
    И японци и немци и франсета действат много бавно. Тесла просто разполага с такива технологии и патенти, че когато започне преминаването към ел. коли, няма да имат никаква конглокенция.Може би само Нисан и БМВ влагат сравнително големи суми.