fallback

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа

През първото полугодие компанията е реализирала повече коли от Toyota и Hyundai

Снимкa: Renault-Nissan България Най-добре продаваната азиатска марка автомобили в Европа е Nissan, съобщават от японската компания, като уточняват, че през първото полугодие са реализирали повече продажби от Toyota и Hyundai. За периода от януари до юни 2015 година Nissan е продала на континента общо 384 726 нови автомобила, което представлява ръст от 4,3% спрямо миналата година. Основен двигател на продажбите са били бестселърът на марката Qashqai и електрическият Leaf, благодарение на които пазарният дял на Nissan в Европа вече достига 4,2%. Що се отнася до най-успешните пазари, това са Великобритания (88 000 продажби и ръст от 34%), Испания (ръст от 18%) и Германия (ръст 11%), сочи информацията. Рекорден за марката пазарен дял е постигнат във Франция и във Великобритания, като от японската компания очакват растежът на европейските пазари да продължи през втората половина на годината.

Тагове:
fallback
  • #140
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най добре да следвате книжката на производителя и като препоръка - по-добре да се сменя маслото според интервала за тежки условия, защото в Бг много често са такива и маслото да е оригинално а не менте най-вече (внос от De, примерно от приятел ;)
  • #139
    Анонимен ( преди 8 години )
    М1 0w30 fe би трябвало да е горивоспестяващо масло с Hths индекс около 3 т.е. Acea a5 /b5. и работен вискозитет 10 центистока при 100 градуса. И би трябвало да има немалко Пао като база, което е добре. Но такива бълзи масла могат да се прилагат само ако са допустими за вашия двигател Acea или Аpi sn sm energi concerving/ resourcing (тънки, бързи, икономични масла) Обичайни са за азиатските и американските плоизводители. Приложение само в предназначените за тях двгт.
  • #138
    Анонимен ( преди 8 години )
    Я кажете Mobil 1 Fuel Economy 0W-30 добро ли е като стана думи за маслата. Мой познат кара с такова от доста време и е доволен. Разхода му паднал с 0,5 л. и колата се държала много по-добре отколкото с др. масла. До сега съм ползвал само Mobil 1 5W-30 и нямам оплаквания. Иска ми се да опитам с 0W-30 обаче. Някой да има впечатления или да разбира от характеристиките на маслата? Предварително благодаря!
  • #137
    б. ( преди 8 години )
    Хидрокряк в европата без германия може да се пише че е пълна синтетика. В Германия обаче пълна е само групи 4/5/6ю пао, естери ... Но дори и тези масла си имат лимит заради окислението им и другите процеси на разпад на маслото. Та всеки сам си решава. Има много специализирани изследвания. А тези дето карат по 30000 могат да си направят изследване в лаборатория на отработено масло - там нещата се виждат пределно добре. А авт. асистенти работят със статистика заложена от производителя ;)
  • #136
    а. ( преди 8 години )
    Total Quarz за 9 лв. литъра си е чист хидрокряк в най-добрия случай - т.е. леко модобрена минерялща трета група. А често в такива масла може да присъствят и минерални групи едно и две в разл. процент. Зависи от рецептурата отн. базата на маслото. Добавките са дружата част, в тях са и "пластмасите" т.е. сгъстителя на маслото. Та мнооого зависи каква е базата на маслото - ако е пълна синтетика Пао, естери, Gtl и т.н. и 5w30 нема да издъни масления клин дори при здраво натоварване.
  • #135
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много сте злобни японските фенове, на какво ли се дължи...А уж японците били културна и възпитана нация!
  • #134
    Анонимен ( преди 8 години )
    Средата на щеката или цялата щека ти е някъде в кухините ВАГончик. Много дълбоко се е завряла и не можеш да е видиш. Никой не мери среда на щека, а максимален капацитет на маслото, което ти се налива. Ето поредното доказателство, което доказва, че ти никога, ама абсолютно никога не си обслужвал кола в оторизиран сервиз. Там ти наливат маслото на макс. Не е на средата на щеката. Хайде другия път вече поне за количеството масло ще знаеш, че не е 3,6 а е 4,3 л. Толкова е по фактура ***.
  • #133
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ахаааа, така ли сатана ВАГ-фенче. Пак се измъкваш, като пръдня из ***. Пак, като те хванахме в лъжа почна да приказваш, че не ти се спорило, а цял ден лъжеш, мажеш и спориш за неща, които не знаеш и няма как да знаеш. Хайде другия път, когато решиш да се правиш, че имаш Passat B6 3C Passat 1.9 TDI да знаеш, че маслото ти не е 3,6, а е 4,3 л. За цените на обслужването няма смисъл да продължаваме. То е ясно, че щом количеството масло не си знаеш, няма как да знаеш др.неща. ***!
  • #132
    анонимен ( преди 8 години )
    явно математиката и езиците са ти дале(ни понятияЩе ти го обясня, понеже виждам че изпитваш затруднение, но пиша за последно. общото масло е 3.8 с филтъра, без смяна на филтъра събира 3.3л. В средата на марката на щеката е точно 3.6лДано вече ти е ясно. Аз се отказвам...
  • #131
    Анонимен ( преди 8 години )
    Също така доказа ВАГ-форумен герой, че никога, ама никога не си имал и не си обслужвал тази кола. Отдавна го разбрах, още, като почна да лъготиш за обслужването, което аз съм правил и много добре знам колко струва и колко масло събира двигателя. Никога, ама абсолютно никога в никой сервиз на марката няма да ти сипят 3,6 л. масло. Маслото винаги се смята, като се събира количеството в картера и масления филтър. от къде ли ще го знаеш това. Няма начин. Съмнявам се и книжка изобщо дали имаш.
fallback
Последни