fallback

Микс от страх, вълнение и радост

Изпробвахме новия Nissan 370Z Nismo

Тагове: nissan 370z nismo
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е що тогава народната марка се мъчи да прави премиум продукти. Примерно Фаетон. Все едно народен салам да го правят, като горнооряховски суджук. А аЛуди защо са преоблечени ТрошВагени да попитам и ги пробутват за премиум? Кое точно им е премиум? Една и съща платформа, двигатели, трансмисии, окачване, електроника и т.н. Само малко понапудрени и хоп цената им х2, а спрямо Шкода, която е същото е с цена х3. Явно има много балъци, щом толкова евтини номера минават и хората купуват.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Правете разлика между премиум марка и премиум продукт/вид.Щото то и е една Дачия може дая облицоваш със злато и фина кожа за да добие премум вид, ама преимум марка няма как да стане. Ако Ролс или Бентли произведат един моливник и си сложат марката върху него, цената от 5 евро може да стане 500.И хората ще са склони да ги платят защото плащат за марката.Давам пример малко в страни от автомобилите който съм виждал лично черна к плочка за баня "Версаче" с логото им на нея, цена за 1бр. - 27 500 лв.
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какъв оригинал е аЛуди ТТ бе ВАГинчо? Точно никакъв. Първото, което е че са откраднали абревиатурата на пистолетите ТТ (Тулски Токарев) от 1930 г., после крадат и другите неща от Нисан, а не обратното. Понеже те виждам, че си много бос ще ти кажа, че 370Z е наследник на 350Z, а 350Z е на 240Z който пък е наследник на легендарния 300ZX. Хайде сега направи кратка справка, колко много години преди ТТ се продават моделите!
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Масови не като бройка, а като изпълнение! Прави разлика!Луксозното подразделение на Нисан се нарича Инфинити. Ако действително аЛуди е луксозна марка, то тя трябва да бъде сравнявана с Инфинити, а не с Нисан. При японците нещата са ясно раграничени и знаеш, като купуваш нещо дали се води лукс или е от масовите изпълнения. При немците не е така. Те ти продават всякакви табуретки и ги водят лукс. Какъв лукс може да са А1, А2 или А3 примерно. 100% табуретки с малко повече лайсни от другите.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не казвам, че автомобила е лош, но очевидно екстериора му е копиран от АУДИ ТТ, вътрешно изглежда супер "евтино" и според мен не си струва парите. Защо за малко по-малко пари да не си вземе по-качествения оригинал.
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пичове не че нещо ама много от нас могат само да си мечтаят за такъв автомобил. За това маааалко по полека с плюенето. Между другото моделите 370 и ГТ-Р нямат много общо с масовите нисани. Дори се правят в отделни заводи.
  • #13
    а,този ли!? ( преди 8 години )
    Когото ще го спират от производство и няма да има заместник. Защото е много "добър"?
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    То пък кое му е хубавото на това Ауди!? Всъщност не е ли въпрос на лично усещане харесването или не на даден автомобил или пък на жена например!
  • #11
    penev ( преди 8 години )
    Wickedsixd, ако ти правило впечатление, пилотите подават газ при поставяне на по-ниска предавка. Това се прави по ред причини, една от които е да се поддържат оборотите - така се изравняват оборотите на двигателя и трансмисията. Иначе може да се получи моментно блокиране на колелата
  • #10
    Калоян ( преди 8 години )
    Имах удоволствието да карам този автомобил в Англия и мога да кажа, че е страхотен. Доставя истинско удоволствие, тръпка и адреналин на шофьора, а и на седящия до него. Интериора е доста стилен и в същото време много спортен. Поведението на колата на пътя е страхотно. Истинска спортяга.
fallback
Последни