IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault-Nissan се похвали с 250 000 електрически коли

Юбилейният модел е Renault Zoe, докато основен двигател на постижението е Nissan Leaf

Renault-Nissan се похвали с 250 000 електрически коли

С 250 000 продажби на електрически превозни се похвали алиансът Renault-Nissan. Производителят постига този резултат едва 4,5 години след пазарната премиера на първия си електрически автомобил.
Renault-Nissan се похвали с 250 000 електрически коли
Renault Zoe

Юбилейният модел е Renault Zoe, закупен от компютърен инженер от Бордо, Франция. Мъжът се е възползвал от програма на местното правителство, чрез която е бракувал 21-годишната си дизелова кола, получавайки 10 000 евро отстъпка от цената на електрическото возило.

Основен двигател на постижението обаче е моделът на Nissan - Leaf, който е и най-добре продаваното електрическо превозно средство в Европа. От този модел са реализирани общо 180 000 екземпляра на световните пазари. Втори по популярност е Renault Zoe, на който се дължат около 60 000 от световните продажби на компанията. В гамата от електрически коли на Nissan присъства и ванът e-NV200, докато френската марка предлага моделите Kangoo Z.E, SM3 Z.E. и Twizy.
Renault-Nissan се похвали с 250 000 електрически коли
Nissan Leaf

Междувременно алиансът Renault-Nissan съобщи, че отчита увеличение при продажбата на електрически коли за периода януари - май 2015 година. На световните пазари производителят е пласирал 31 600 електрически автомобила, или с 15% повече от същия период на миналата година.

Снимки: Renault-Nissan

Тагове: nissan leaf renault zoe
0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като ти гледам твоята умствена дейност, май с вурстовете си прекалил много. Не те знам как си ги поемал, орално или ***, но може би си наблегнал на второто, като ти чета диариите.
  • #17
    7 rate up comment 6 rate down comment
    ех, механик, механик ( преди 8 години )
    до преди малко според теб въобще нямало немски хибриди и на горивни клетки (водородни), сега пък имало ама били бам-башка и т.н.механик - прекомерната консумация на ориз хич не е полезнаособено за умствената дейност! ;-)
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    механика ( преди 8 години )
    Сам си говоря, да. Как позна? Според теб сега на теб ли говоря или пак сам си говоря? Реално погледнато може и да си прав и хипотетично сам да си говоря, защото няма кой да слуша. Ето на ти дори нищо не си прочел, нищо не знаеш за водородните автомобили, но побърза да се изкажеш неподготвен. Сега вземи прочети малко повече. Като за начало заостри вниманието си върху това какъв тип са немските водородни и тези на Тойота? Когато това ти се изясни, продължи нататък...
  • #15
    5 rate up comment 10 rate down comment
    а бе механика...! ( преди 8 години )
    Ти сам ли си говориш и отговаряш!? Я по-внимателно погледни и виж немските модели хибридни и водородни коли - само от БМВ, Мерц и Ауди са налични общо поне 14 модела! А и Порше също така има 3 модела.
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до: механика ( преди 8 години )
    Има една приказка:на крива ракета, космоса и пречи. Същото е с оправданията на немците. Жалки са в опитите си да заблуждават. Най-жалкото обаче е, че има хора, които им се вързват.
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    механика ( преди 8 години )
    Е как за другите има пазар, могат да произвеждат и да продават добре, а само за германчетата пазарите не са добри и не могат нищо да направят. Май само си търсят оправдания, за да прикрият некадърността си. Дори и са нагли до небето. Прочетете статията:VW: Стига с тази екология! и вижте какво казва човека с рулетката! Същия човек няколко години по-рано каза, че хибридите са несериознаработа, а в момента драпа със зъби и нокти да направи работещ хибрид, който да се продава. Та такива работи...
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    механика ( преди 8 години )
    Тойота почнаха да продават хибриди, а немците им се присмяха. Като тръгнаха продажбите, казаха, че няма да правят хибриди, защото нямало пазар за тях. Тойота продадоха 5 млн., но за вурстовете нямало пазар. Почнаха да излизат електрички. Вурстовете казаха, че батериите стрували скъпо и нямало пазар за тях. РеноНисан продават 250 хил и за тях има пазар, а за немците не. Японците почнаха да правят водородни коли. Немците казаха, че нямало станции за зареждане и продължават да тракат с дизелите.
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    не бе драги с реното ( преди 8 години )
    не те подиграваме, съчустваме ти! че още вярваш на врели-некипелино като си изпатиш от рено достатъчно - welcome to the club! ;-)
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тука е пълно с комплексари.Човека ако иска и тата ще кара и това си е негово решение.Ние подиграваме ли ти се, че караш гоуф ? Кога си виждал рено, че говориш за проблеми при тях и подобни глупости и кога си карал Нисан изобщо?Тва гоуфарските фенчета от километри миришат на евтина комплексарщина. Рено и нисан през последните години удвоиха продажбите си и са един от най-стабилните концерни в света, имат едни от най-добрите двигатели в света и ел. коли. А ти си смешен селянин с гоуф.
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Е как да ти обясни? ( преди 8 години )
    човечеца се мъчи с рено, увреден е...