IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #77
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Буквално сеедно гледаме някакви безкрайни фейслифтове. Щом динозавър като Мерцедес прави промени само и само да задържи ексклузивността си ауди ли няма да могат!? Напипаха нещо което се харесва и са решили да го експлоатират до последно. Ето заради това никога няма да са по-спортни от БМВ или по-луксозни от Мерцедес . Ауди в момента са коато един обещаващ тинейджър който не иска да пораства.
  • #76
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като имам предвид центата му, да ми казават че било "новото", това си е чиста проба нахалство и безочие!
  • #75
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Neeeeehh ( преди 9 години )
    Ауди прекалено много се задържаха на този ръбест дизайн с прекалено много прави и "твърди" линии, което му предават вече в един остарял и скучноват вид.
  • #74
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Истината е, че от 1994 г с А4 Б5 Ауди използват един и същи дизайн. Не че е лош, но малко взе да втръсва, а за последните години промените са толкова козметични, че почти не се забелязват, или поне трчбва да ги търсиш като "Открийте 7-те разлики"! Мисля, че времето на еволюционното изтече, и от Ауди трябва да направят нещо малко по-революционо. Инъче колата е хубава.
  • #73
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карам Ауди.Фен съм на Ауди.Доволен съм от колата вее 8ма година.Но последно врем започнаха да се излагат с дизайна.Това неможеш да го определиш коя година е.Това не ми харесва
  • #72
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    немските каски това.... японските легени онова..........а всъщност ВСичко днес е ***. еднодневен
  • #71
    4 rate up comment 0 rate down comment
    :* ( преди 9 години )
    Сигурен съм че пред хора никога не се излага така,тук е лесно щот никои не го знае що за извънземно е
  • #70
    8 rate up comment 10 rate down comment
    А или? ( преди 9 години )
    Променят се грозните и несполучливи коли,изпипаните машини като бмв мерцедес и ауди се доошлаифат тук там и продължават да се търсят поколение след поколение.доказват се в моторспорта и т.н. така си остават любими за мнозина.а ти къде си тръгнал да философстваш така смешно льольо при това слагаш до големите ку.ове малките японски сливи еднодневки.никога ама никога не се прави на шут по тоз начин...нали??
  • #69
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    o6te po-vajnoto mi6leta moie e,4e Lexus predlaga Lexus motori,dokato mercedes4e predlaga dizel4eta Dacia v mercedes eto tova e gavra za bednite golfadjii muhahahahahahahahah
  • #68
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Kak koi model be? Vinagi moje6 da si vzeme6 C class Mercedes za po-malko pari ot Lexus IS. Sy6toto e i ima po-evtini E klasi ot nai-evtinia Lexus GS. Tova so4i samo edno - germanskite ednondevki sa naso4eni kym bednite golfadjii, a velikia Lexus kym horata s pari v djobovete,a ne bedniaci.