fallback

Lexus пусна трети модел с турбо

Модификацията IS 200t разполага 245 к.с.

Lexus увеличи списъка с модификаци на модела си IS с версия с турбо-мотор, която е получила името 200t. Така седанът става третият представител на японската марка, оборудван с агрегат с турбокомпресор.Новият 2,0-литров двигател е с 4 цилиндъра, като развива 245 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Нм. Той се съчетава с 8-степенна автоматична скоростта кутия, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7 секунди. Максималната скорост е 230 км/ч.Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото и фирмената за Toyota технология VVT-iW. Тя позволява на мотора при малки натоварвания да работи не по цикъла на Отто, а по цикъла на Аткинсън. Това подобрява икономията на гориво, като разходът при смесен цикъл е 7,0 л/100км.Продажбите на Lexus IS 200t стартират през септември. Тази модификация ще замени версията IS 250 с 2,5-литров атмосферен V6, която вече не се предлага в САЩ.Снимки: Lexus

Тагове: lexus is
fallback
  • #26
    до: Enzo ( преди 8 години )
    За хибридите си прав, че Тойота им дава технологиите, но специално за бензиновите двигатели не знам да имат някакво споразумение. Споразумението е за размяна на хибридни технологии срещу дизели с обем до 2.0 литра. Ако има анекс и ли нещо допълнително към договора ще бъде интересно да кажеш какво е и да дадеш някакъв източник! Мерси предварително.
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Красива кола. Предницата трябва да я копират германските безидейници. Тоя разделен фар и спортното L вече е водещ и неподражаем стил в дизайна, L Finesse, разбира се от Япония.
  • #24
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Освен това Лекса е с електронен контрол на газоразпределението VVT-iW, с много по-голям обхват, оттам и възможността за смяна на циклите Ото или Аткинсън в зависимост от натоварването. БМВ още са си с хидравличен Vanos.
  • #23
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    BMW Twin Power Turbo е BMW-наименованието на т.нар. twin scroll турбо на Мицубиши въведено още през 96-та в Ленсър Ево 4. Да, БМВ-то е с японско турбо, модел Mitsubishi TD04. Турбото на тоя Лексус също е туин скрол, но си е производство на Тойота. Освен това Лексуса е със съвсем различен блок - диаметър на буталото 86мм, при 90мм на БМВ, така че нямат нищо общо. Неведнъж съм го обяснявал на форумния *** Енчо, ама куха кратунка - едно си знае, едно си бае.
  • #22
    Enzo ( преди 8 години )
    Същият е двигателя-а-а-ат... Не се напъвай излишно. И БМВ, и Тойота имат право да правят промени по получаваните от другия системи и след това да ги представят за свои. Част им е от споразумението. И БМВ твърдят, че хибридната система е тяхна, ама е на Тойота всъщност. Така е и с турбинираните дизелови и бензинови мотори, които в последните няколко месеца Тойота и Лексъс представят за "нови и свои".
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Има ли значение кого питам. Като погледнеш колите в този клас имат сходни мотори със сходни харалтеристики, по-традиция БМВ прави най-динамичните,другите са насочени към друг тип клиенти. И се разбира от само себе си ,че една фирма изкарва първа такъв тип двигател, след нея останалите подобряват своите или изкарват нов. Нищо драматично не виждам в това. Отделно Лексус продава 50% хибриди в Европа,за Лексус е много важна хибридната гама, този мотор сега е за останалите клиенти.
  • #20
    Ляка ( преди 8 години )
    "..И какво искаш да кажеш - по традиция БМВ прави най-форсирани двигатели, и на Мерцедес са по-слаби, това не зна4и,4е мерцедес е по-лоша марка, просто се цели в друг тип клиенти.."Мен ли ме питаш?!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    И какво искаш да кажеш - по традиция БМВ прави най-форсирани двигатели, и на Мерцедес са по-слаби, това не зна4и,4е мерцедес е по-лоша марка, просто се цели в друг тип клиенти.
  • #18
    Ляка ( преди 8 години )
    The combination of tailor-made charging technology with the BMW High Precision Injection and "VALVETRONIC" (Otto engines) or the 3rd generation (diesel) common rail direct ignition is called BMW TwinPower Turbo technology. It enables a unique combination of efficiency and dynamics.
  • #17
    Ляка ( преди 8 години )
    Use of a turbocharger:BMW Twin Scroll technology consists of a sole turbocharger driven through two exhaust pipes. As it does with two smaller turbochargers this double charging causes a quicker build-up of pressure and thus more direct engine response. However the Twin Scroll turbo takes up less space and saves weight. The result: better dynamics, improved performance, less consumption.
fallback
Последни