IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai избра заместника на Петер Шрайер

Новият главен дизайнер на корейския концерн е създал Murcielago и Gallardo

Hyundai избра заместника на Петер Шрайер

Корейският бранд Hyundai разкри името на новия си главен дизайнер. Това е Люк Донкерволке, който за последно оглавяваше дизайнерския отдел на Bentley, съобщава Automotive News.
Hyundai избра заместника на Петер Шрайер
Според информацията Донкерволке ще се премести съвсем скоро в Южна Корея, но ще поеме длъжността едва през 2017 г. Тогава изтича договорът на настоящия главен дизайнер на Hyundai - Петер Шрайер. В момента германецът, който направи революция във външния вид на моделите на Kia, а и на Hyundai, е на 65 години. И след като контрактът му приключи, ще се пенсионира.

Шрайер се присъедини към корейската компания през 2006 г., като бе назначен за главен дизайнер на Kia. През 2012 г. той стана президент на компанията, а година по-късно оглави и дизайнерския отдел на Hyundai. Преди това германецът бе начело на дизайнерските подразделения на Audi (1994-2002 г.) и Volkswagen (2002-2006 г).

Белгиецът Донкерволке е на 49 г. , като от 23 години работи за Volkswagen. Стартира кариерата си като дизайнер на Audi, но се издига до шеф на дизайнерските отдели на Seat и Lamborghini. Именно той е автор на външния вид на суперколите Lamborghini Murcielago и Lamborghini Gallardo.

През 2012 г. Донкелволке стана главен дизайнер на Bentley, като изкара в компанията едва две години, след което напусна сам.

Снимка: Seat Design

Тагове: Hyundai Motor Group
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    "Да, взели са си немец за дизайнер за да може по-успешно да правят клонинги на чуждите дизайни. Kia К900 - абсолютния франкенщайн от чужди дизайн елементи. Немците това си могат - да копират и да правят евтини ментета."Може да са клонинги, ама за 18 месеца само, луксозния Дженезис 2-ра генерация има над 100 000 продажби в световен мащаб. От първото поколение са продадени над 250 000 хиляди бройки до сега. Я ги сравни например с БМВ 7 серия за последните 18 месеца, и виж къде са корейците!
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    И Самсунг преди години никой не ги смяташе за нищо, когато влизаха в сектора на телевизорите и телефоните, но сега са убедителен лидер и при двете, а Сони и Панасоник се съюзяват, за да им устоят. Мислите ли, че Хюндай върви по различен път? Ще говорим пак след години.
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам, да ви кажа. Hyundai от 1999 имат собствени платформи, собствени бензинови и дизелови двигатели. Направиха си фирма за автомобилна електроника и постепенно заменят Бош в техните коли. Със сигурност в последните им модели дори системите connon rail с дюзите са техни. 5 или 6-ти производител са в света с растящи продажби. Та казваш били пред фалит..:))
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пък японските дизайнери дето са завършили училището по оригами никой не ги знае. И по добре, че иначе ще хвърлят домати и яица по тях.
  • #6
    6 rate up comment 14 rate down comment
    естествено,че ( преди 10 години )
    Немец.Естествено от ФВ Групата.Алтернативата е скука и грозотия от Изток.
  • #5
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, взели са си немец за дизайнер за да може по-успешно да правят клонинги на чуждите дизайни. Kia К900 - абсолютния франкенщайн от чужди дизайн елементи. Немците това си могат - да копират и да правят евтини ментета. Навремето надписа Made in Germany е бил въведен в Англия за да се обозначават евтините немски ментета на оригиналните англиски стоки.
  • #4
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Колкото и странно да звучи, Хюндай никога не са смятали японците за koнkуренция. "Ха-ха, не бе, въобще затова толкова години им подражават като дизайн и технологии..
  • #3
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много добри модели създаде Шрайер и за Hyundai/KIA и затова днешните модели изглеждат добре и не залитат по финтифлюшки като японците които имат нула идеи.Само припомням, че Шрайер е създат и революционния дизайн на първото AUDI TT което ще стане класика.Наемането на нов дизайнер от Германия е показателно, че в момента водещата школа в дизайна е немската.
  • #2
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е по-скоро напускане на кораба Ваген преди да е потънал! Нещо много кадърни хора взеха да ги напускат, определено са се запътили към пропастта, не могат дори да си задържат кадрите!
  • #1
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колкото и странно да звучи, Хюндай никога не са смятали японците за koнkуренция. Също така смятат Форд и Опел за "ниска летва". А французи и Фиат сякаш за тях не съществуват. Признават единствено Фолксваген и се опитват с тях да се мерят. Изглежда високомерно, но като, че ли дава резултат.