IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW замразява проекта за компактаен роудстър

Вместо него баварците ще пуснат нов модел на Mini

BMW замразява проекта за компактаен роудстър

Проектът за създаването на компактен роудстър, който да се разположи под BMW Z4 в гамата на марката, е „замразен” от ръководството на компанията. Вместо него баварците ще пуснат нов модел на Mini, твърди изданието Car.
BMW замразява проекта за компактаен роудстър
Планираше се новият роудстър на BMW да носи името Z2 и да бъде изграден на платформата с предно предаване UKL, която баварците използват за 3 свои нови модела, както и за новото поколение на Mini. Идеята с пускането на Z2 бе на пазара да се предлага роудстър на цени, стартиращи от 30 000 долара.

В крайна сметка обаче председателят на Съвета на директорите на BMW Харалд Крюгер и шефът на отдела за изследвания и разработки Клаус Фрьолих са решили, че проектът трябва да бъде отложен във времето. Основната причина е спада на интереса на клиентите към спортни коли в полза на кросовърите и минивановете.

Така вместо към BMW Z2 в компанията ще насочат усилия към създаването на напълно нов модел на Mini, който ще бъде в стила на концептуалния Superleggera Vision.

Снимка: BMW

Тагове: bmw z2
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    А кросоувъра е просто мода, наложена от производителите. Чисто и просто трябва да има нещо модно, за да се продава скъпо и да носи по-голяма печалба. А какво по-добре от това да убедиш някой, че е по-добре да гледа от високо? Глупости. Аз също съм тръгнал от високо да карам и слязох на по-късен етап на Земята, но какво предимство е да се накланяш в завоите? Не съм забелязал необходимост да гледам отвисоко. Ако някой е пораснал метър и седемдесет и се чувства комплексиран, си е негов проблем.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Напротив. Всичко е до реклама. Ако утре рекламата се обърне в полза на седаните бъди сигурен, че 90% отново ще се метнем на подобни коли. Защото навремето почна небивала реклама на хечбеците в лицето на Лада Самара, Москвич Алеко...и в един момент както никой не обичаше подобни коли, всички се метнаха на такива. А тая кола няма кой знае какви предимства. Дори багажниците са по-малки и рядко някой разпъва седалките, за да побере повече. Има си комбита за целта.
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    до бъчваря ( преди 10 години )
    Напротив, хората точно горят от желание за кросоувъри и пр, което се вижда от продажбите - от почти 0% на 20% от автопарка (на запад) за по-малко от 20 години!Причината е: застаряващото+забогатяващо население. Качване/слизане е по-удобно, вижда се по-добре пътната обстановка, по-сигурни са...никой тук не искаше да кара такова нещоЩото бяха много нестабилни, а и харчеха много - и двата проблема вече са решени.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Ей, объркаха тоя свят с кросоувърите и вановете. И ако ван може да се наложи да кара на всеки, то кросоувърът е пълна безсмислица. Не се усещат, че рекламата продава кросоувърите, а не хората да горят от желание за такива. Навремето се смеехме на американците, как карат големи джипове и никой тук не искаше да кара такова нещо.
  • #2
    14 rate up comment 0 rate down comment
    TTT ( преди 10 години )
    Я пак... кое AUDI демотивира BMW ? С какво, точно ги демотивира? С 0.1% продажби на ТТ ли ? Или с ТТ -данните на ТТ ?
  • #1
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Новото AUDI TT демотивира баварците. Страхотен автомобил за момента без конглокенция.