fallback

BMW официално показа новото 7-Series

Флагманът на баварците получи системи за дистанционно паркиране и за управление с жестове

Компанията BMW официално показа новото поколение на флагмана си 7-Series. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил, а също така и система за автоматично паркиране, при която водачът не трябва да присъства в салона на лимузината.Габаритите на новата „седмица” са дължина от 5098 мм, широчина – 1902 мм и височина – 1478 мм. Разстоянието между двете оси се запазва като при предишното поколение – 3070 мм при стандартния седан и 3210 мм при модификацията с удължена база.Версията с удължено шаси е със 139 мм по-дълга от стандартната – 5237 мм. Това е с 18 мм повече от дългата база при предишната генерация на модела. Разстоянието между предните колела при седана е пораснало с 8 мм, а при задните – с 4 мм. Разпределението на масата между двете оси е 50:50.В конструкцията на новото 7-Series са използвани армирани въглеродни нишки, благодарение на което моделът е „отслабнал” със 130 кг. От композитни материали са направени предната и задната стойки, както и централния панел на каросерията. Вратите и покривът на седана са от алуминий.С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.Новата „седмица” е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място.Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди. Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният – 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.Предлага се и хибридна версия – 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series
fallback
  • #66
    Mmm ( преди 9 години )
    И кой е най надеждния автомобил,за 2015 ? Някой има ли шични наблюдения над него? Или единствениа ви допир до него е през мишката на компа? И аз нищо не хваля..,а Вие какво точно хулите мен бмв или квото и да е хейт да има...? !
  • #65
    Logitech до mmm ( преди 9 години )
    Какво хвалиш бмв-ве като си нямаш на представа нищо за тях ? Колегата те е питал за тях и те е сварил неподготвен.
  • #64
    Вълка ( преди 9 години )
    Абе тоя ммм голям всезнайко го раздава. Човека те е попитал кой е най-надежния автомобил за 2014 година и кой е автомобил на годината за 2015 и ти не си му отговорил. Как така нали си енциклопедия знаеш всичко.Ако двигателя на колата ти беше голям колко устата ти грешка нямаше да имаш. Млъквай и не коментирай ,че ставаш смешен.
  • #63
    mmm ( преди 9 години )
    *** тук е ясен даже не знае как се пише думата...За да обиждаш така без причина явно си доста безпомощтно,слабичко и "малОумно" същество.А и написах краш тест на бмв и..видях,че актуалната 3та сврия има 5 звезди от тестовете през 2012. А ламарините се мачкат на вс.съвременни автомобили,за да абсорбират енергията от удара "***". Не се опитвай да отговаряш или да коментираш,или първо си проверявай глупостите ,които смяташ да напишеш.иначе излиза ,че си мноУ проСс ;)
  • #62
    До ммм ( преди 9 години )
    Ходи се напръскай със студена вода да не го направа аз. ***. Още един *** фен на БМВ-ве. БМВ-ве са лагерници и кибритени кутий с тънки ламарини. Я пиши краш тест на БМВ-ве и гледай. Ще се откажеш без време от тая марка. Кой е най-надежния автомобил за 2014 година и кой е автомобил на годината за 2015 ?
  • #61
    ммм ( преди 9 години )
    Момчета кво толкова им робувате на тиа марки..Какво толкова плюете по марка която в момента е номер 1,и не случайно!Аз в момента използвам БМВ,просто защото когато трябваше да сменя старата,конглокетите бяха доста назад поне в този клас(на 3 серия,а4,ц-клас) А специално това надъханото човече с Мерцедеса,дали е в час ,че мерцедес от 124-ката до преди 2,3 години свясна и здрава кола не са правили и ако не бяха камионите и бусовете им фалита беше близо..
  • #60
    Хъ ( преди 9 години )
    Ето това е красота,браво
  • #59
    Cars ( преди 9 години )
    До колегата "Само Мерцедес".Добре го затапи тоя БМВ-ве отворко. Тия с БМВ-ветата са най-рисковите шофьори. Карат без грам умисъл и действия.
  • #58
    До БМВ-ве ( преди 9 години )
    Колко БМВ-вета съм отрезал с моя Мерцедес ти толко години немаш бе. Какво се дървиш по интернет излизай да те вида. Казвай и кога да се срещнеме да видиме кой е заблуден кой не ? Я кажи кой е измисли първата с кола с аербег и първия бензинов двигател като си толко разбирач ?
  • #57
    До БМВ-ве балъка ( преди 9 години )
    Кой е заблуден фен бе ***.Карай си баварскя варел и трай. Щом не признаваш Мерцедес си гола вода на тема коли.
fallback
Последни