fallback

BMW официално показа новото 7-Series

Флагманът на баварците получи системи за дистанционно паркиране и за управление с жестове

Компанията BMW официално показа новото поколение на флагмана си 7-Series. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил, а също така и система за автоматично паркиране, при която водачът не трябва да присъства в салона на лимузината.Габаритите на новата „седмица” са дължина от 5098 мм, широчина – 1902 мм и височина – 1478 мм. Разстоянието между двете оси се запазва като при предишното поколение – 3070 мм при стандартния седан и 3210 мм при модификацията с удължена база.Версията с удължено шаси е със 139 мм по-дълга от стандартната – 5237 мм. Това е с 18 мм повече от дългата база при предишната генерация на модела. Разстоянието между предните колела при седана е пораснало с 8 мм, а при задните – с 4 мм. Разпределението на масата между двете оси е 50:50.В конструкцията на новото 7-Series са използвани армирани въглеродни нишки, благодарение на което моделът е „отслабнал” със 130 кг. От композитни материали са направени предната и задната стойки, както и централния панел на каросерията. Вратите и покривът на седана са от алуминий.С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.Новата „седмица” е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място.Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди. Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният – 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.Предлага се и хибридна версия – 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series
fallback
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Енда модерна 5-ца на бензин ти прави разход на извънградско около 5 на 100! " ahahahahahahahahahahahaha - дами и господа - имаме участник, който никога не е стъпвал в лека кола и няма книжка!!!! Колкото и да съм фен на бмв тия приказки как гори 5/100 или 2/100 ги разправяйте на баба си!!@!!
  • #35
    Анонимен ( преди 9 години )
    аххахаха грозно ли е бедняци????
  • #34
    to ( преди 9 години )
    в момента двигателите и скоростните коли на бмв са едно ниви пред другите. мултимедийни системи и т.н. също са добри,но там се правят от един и същи доставчик Харман, работих година, и да някой неща се появяват първо при ауди, но докато за ауди имаш на едно място всички конфигурации и модули, както за порше, ламбо фв и т.н. просто с различни конфигурации при бмв всичко е малко по потайно. тъй като карам новата 3ка мога да кажа че от разход съм изненадан а как върви и се кара без оплаквания
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е хубаво де 5 литра извънградско съм съгласен и аз съм го постигал и с далеч по-стари таратайки и с коли на по 2-е години ,но не по 300 коня и не среден разход ,а извънградски с рядко преминаване на ограниченията. Тук са написали среден разход 2.1 литра от кола с 326 коня 2.0 литров мотор и електромотор с 95 коня обаче автономията му е 40 км. на ток. Еми то значи извънградския му е 1.5 литра на този двигател,а градския 3.5. Дори и най-смелата реклама не би лъгала толкова та това е лимузина!
  • #32
    mmm ( преди 9 години )
    Относно интериора поне този на снимките няма място за спор Отличен е!А и няма как да се съглася с колегата "Wow",че от БМВ са копирали Ауди,напротив по скоро и то не само от Ауди копираха а просто вече всички следват стандарта зададен от БМВ,въведен още от така оспорвания Бенгъл.А по-точно: високо поставения монитор на нав.,изчистена средна конзола и I-drive.В крайна сметка интериора в БМВ просто еволюира и става доста по-красив и вече грабва окото доста..,но е зададен още от 2004-2005 год.
  • #31
    пинокио ( преди 9 години )
    От коя първа ръка го знаеш бе Анонимен. От тая с която си биеш ножки ли? 5/100 5-цата знаеш ли кога прави? Когато е пусната по инерция. Ти изобщо си нямаш идея какви ги дрънкаш. Даже дизела трудно ги достига тези 5/100 и то само ако е с 90 км/ч празен и с леко натискане на газта. Хайде другия път да не лъжеш толкова!
  • #30
    до: Loxk ( преди 9 години )
    Ти пък за 130 кила се мяташ! Колко са те? Махат хАсфалта и готово. Можа да са сложили повечко стъклена вата или стиропор вместо хАсфалт и работата е станала.
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Енда модерна 5-ца на бензин ти прави разход на извънградско около 5 на 100! Знам го от първа ръка. За мен не е странно хибрида да ти гори около 2. Естествено, че ако юркаш колата, тогава ще гори повече. Освен това е минималният разход, на който е способна колата. Нарича се просто реклама!
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какви са тези коли с по 300 коня и 2.2 литра среден разход!? Писна ми да чета глупости по някакви статии . То тоя хибрид трябва само на ток да го караш за да постигнеш такъв разход.
  • #27
    Вретимир ( преди 9 години )
    нее лоша колата ама от фолцваген като извадът новиа файтон о новото а8 и ше одвеят конглокенцията на бмв и мерцедес
fallback
Последни