fallback

BMW официално показа новото 7-Series

Флагманът на баварците получи системи за дистанционно паркиране и за управление с жестове

Компанията BMW официално показа новото поколение на флагмана си 7-Series. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил, а също така и система за автоматично паркиране, при която водачът не трябва да присъства в салона на лимузината.Габаритите на новата „седмица” са дължина от 5098 мм, широчина – 1902 мм и височина – 1478 мм. Разстоянието между двете оси се запазва като при предишното поколение – 3070 мм при стандартния седан и 3210 мм при модификацията с удължена база.Версията с удължено шаси е със 139 мм по-дълга от стандартната – 5237 мм. Това е с 18 мм повече от дългата база при предишната генерация на модела. Разстоянието между предните колела при седана е пораснало с 8 мм, а при задните – с 4 мм. Разпределението на масата между двете оси е 50:50.В конструкцията на новото 7-Series са използвани армирани въглеродни нишки, благодарение на което моделът е „отслабнал” със 130 кг. От композитни материали са направени предната и задната стойки, както и централния панел на каросерията. Вратите и покривът на седана са от алуминий.С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.Новата „седмица” е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място.Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди. Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният – 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.Предлага се и хибридна версия – 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series
fallback
  • #46
    to ( преди 9 години )
    моята е 320xd комби и също споделям разхода на колегата отдолу. относно бг горивата с старата ми кола която съм я карал и в бг и на вън, отново 2 дизел, не съм усетил да има разлика от към това каде зареждам. А винаги съм пресмятал разхода по добре познатия начин, пълня до горе и деля ;)
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересно ми е с какъв мотор е 3-ката ти и какъв ти е горедоло разхода с българските горива ако може да споделиш!? Аз имам наблюдение върху предишния модел (е90), да цифрите са добри, но чудеса няма!
  • #44
    mmm ( преди 9 години )
    Колкото до разхода ..нас това не ни вълнува. 1-во нямаме качествени горива, 2-ро никога не се знае колко ти сипват на колонката..Случвало ми се е резерва да ми светне на 200м. от бензиностанцията ,влизам пълня до горе и...от 61л.резервор сабира почти 58 л.Излиза,че резерва за 130 км. приблизително е само окло 3 л. :)).В Бг. рядко сум постигал разход под 7,а в Германия осезаемо разхода ми пада поне с 1 л.,градско разликата става даже доста по драстична.
  • #43
    mmm ( преди 9 години )
    Скоростната кутия е съвмесна разработка със ZF,а те правят ск.кутий за много марки но тази 8 степенната използвана от BMW за сега е най-добра,а и вече се използва от доста време,така че може да се смята и за надждна!
  • #42
    ьиь ( преди 9 години )
    Или си сляп или не си виждал старата седмица, защото нямат нищо общо...И Ес класата си прилича със старата, но САМО НА ФОРМА. Все едно да кажеш, че 2 хечбека си приличат..Естествено нали са от един клас. Нито фаровете нито линиите са еднакви с тези на старата.
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    сигурен съм, че технологиите са на топ ниво, но дизайна е адски скучен, това е някакъв фейслифт на старата 7-ца, дори и това обаче не съм сигурен
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Баш грешка си има. 6.1 срещу 5.5 секунди е 730d и 740i
  • #39
    Georgi ( преди 9 години )
    Винаги ме впечатлява, как хора с коли по възрастни от тях са най-големите разбирачи за всяка иновация. Откъм двигатели БМВ са съвършени, f30 320d миналата седмица ми даде натоварена с 4 човека, с пуснат климатик и с багаж до горе, 5.1 среден разход по завоите до Тасос, който не вярва му давам веднага снимка. ZF е съвършената скоростна кутия за дизела, AUDI при скъпите модели минаха и те на нея, 9 степенните на Мерцедес засега не са с нищо по-добри.Само дизайнът на БМВ малко куца напоследък...
  • #38
    to ( преди 9 години )
    бмв може и да не прави скоростни кутии но заданието знаеш ли от каде идва и кой накрая я одобрява или не дали е изпълнила критериите? и най вероятно си имат и собствени разработки както в момента разработваме софтуер за колите им в отдела за нови разработки на bmw. идва от друг доставчик но бмв искат собствена разработка ;)
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    "в момента двигателите и скоростните коли на бмв са едно ниви пред другите."- БМВ НЕ ПРОЗВЕЖДА СКОРОСТНИ КУТИИ!!!!
fallback
Последни